Recenze (114)
Physical: Sto statečných (2023) (pořad)
Kdo to hejtuje je tlustý sráč co v životě nic nedělal je to pecka.Jsou tam borci je to fyzicky naročné a skvělá platforma.
Gentlemani (2024) (seriál)
Zatim 1 dil a pecka 😀
Epidemija. Vongozero (2019)
Ten séroš je pecka akorat je tady 2x ještě jako : To the lake
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Ale nebylo to zase tak špatny...popcorn vypnouz hlavu a dobry
Nech svět světem (2023)
Všichni pokrokáři a ideologové vyližte si prdel.Takto to dopadne s naivitou a zabublinovatostí lidí.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Mi nevadí jaká je ale jak strašně to hraje a to že tam nesedí vizážově to je druhá věc (ano hru jsem hrál)
The Last of Us - Rodina (2023) (epizoda)
Tenhle dil byl skvely nebylq tam hlavni fluid.
Barbar (2022)
Buchta prileze do rbnb ve čtvrti kde se boji i dealer drog a jde pro typka do sklepa ktery sme videli ve vsech hororech uz davno aby ho našla a Tlusťoch který žere každý den brambůrky a nemá žádný život myslí si že má patent na pravdu a říká si VERBAL jste prej pro tu píču píče.Tahni do práce nečum furt na filmy a začni cvičit.
1899 (2022) (seriál)
Tvle flashbackova nuda plna potrebne homosexuality
Na západní frontě klid (2022)
Nektere sceny uplne zbytecne bez jakeho kpliv vyznamu a navaznosti na děj