Recenze (58)
Muž s posláním (2011) (seriál)
Tak tohle začíná být čím dál lepší. Prostě seriál který Vás pohladí po těle i po duši.:-)
Jízda do pekel 2 (2008)
Celkem slušná hra na kočku a na myš....
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Naprosto souhlasim s Davidem. Velmi silný film, který mě taktéž odrovnal.....
Pád (2006)
Catinca Untaru je v roli male Alexandrie opravdu famozní, smekám a přidavam jednu hvězdu navíc.....
Na doživotí (2007) (seriál)
Naprosto souhlasim s moviess,pro mě pecka......
Podstata strachu (2008) (seriál)
Zatim musim říct,ze po dvou dilech nic moc. Rozhodne to nedosahuje kvalit Masters Of Horror.....1) The Sacrifice 50% 2) Spooked 20% tento dil me vubec dost zklamal, od Brada Andersona jsem čekal daleko,daleko lepší díl. Prostě mi to zatim nejak nesedlo,uvidime co přinesou dalsí díly.3) Family Man 70% zatim nejlepší dil,sice nic moc originalniho,ale jen tak dal.
Mistři science fiction (2007) (seriál)
1. Clean Escape 80%, 2. Awakening 40%, 3. Jerry was a Man 90%, 4. Discarded 80%
Kontrakt (2006)
Dvě hvězdičky snad jen za Freemana,jinak velká nuda,stupidni scenař,divná režie a do toho zcela nevyrazny Cusack......
24 hodin (2001) (seriál)
2.sezona 85%, 3.sezona 90%, 4.sezona 90%, 5.sezona 100%, 6. sezona 80%
Umučení Krista (2004)
Obrovský, emocionálně silný filmový zážitek...."Takhle nějak to bylo".....