Recenze (124)
Aferim! (2015)
Stará slepice se ani velkého ptáka nezalekne.
Hon na lišku (2014)
John du Pont jako další filmový velikán průměrnosti.
Jupiter vychází (2015)
Nebýt ještěrů, tak nevím, nevím ...
Fotograf (2015)
Několik dobrých reflexí o smyslu a pojímání tvůrčího procesu ... jinak mě nejvíc dostala scéna, při níž se divák dozví, že okatá Janova přítelkyně je vlastně jeho dcerou - připomněla mi Trhákovskou etudu o bratrovi stařečka Lukeše.
Grandhotel Budapešť (2014)
Je to o lidech - *****!
Westernstory (2011)
Za ty pěkný holky ...
Něžné vlny (2013)
Nejvíc mě naštvala ta fabulace alternativního listopadu 1989.
Příběh kmotra (2013)
Dávat si konspirační schůzku na nádraží Student Agency je fakt chytrý ...
Univerzita pro příšerky (2013)
"Překonáme rekord!" Stereotypní vše naruby obracející pohádkový konec uťatý v pravou chvíli měnící se v další, ovšem stále potřebující další snahu hrdinů. Pixar dál rozšiřuje svůj um ve vyprávění příběhů s jednoduchým poselstvím zato s čím dám působivější, nicméně ne otravně naléhavou katarzí.
Iron Man 3 (2013)
Ben Kingsley!