Recenze (124)
Ženy v pokušení (2010)
Nevím, proč po filmech Roming a Václav, které divákům moc na ruku nešly (Roming tedy opravdu ne) přijde Vejdělek s komedií, která se od samé své podstaty chová úplně opačně. Až příliš okatý komerční zájem ...
Lidice (2011)
Dobrý - vysvětlující film, který zcela účelově využívá vše, co má nějak podtrhnout emoční stránku filmu a bude působit velkolepě - monstrózní hudba (používaná opravdu hutně), letecké záběry ... snaha o velkofilm tedy naprosto očividná, občas až kýčovitě jasná. Osobně bych raději viděl surovější podání s větším soustředěním ma samotný případ Lidic.
Zack a Miri točí porno (2008)
Clerks byli daleko živější. Ve všem divném a úchylném, co dělali či říkali, byli přirození a tím i zábavnější. Zack, Miri a spol. se o to snaží, nicméně až tak jim to nevychází ...
Sociální síť (2010)
Překvapilo mě, jak tak vysoce konverzační film může mít v Americe úspěch. Ale když jjde o Facebook ...
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Tak se nám ten Harry pěkně rozpadl ...
Počátek (2010)
Logický filmový svět, který netrpí překombinovaností. A závěr se k celému příběhu dokanale hodí (což mi chybělo třeba u Dokonalého triku).
Kajínek (2010)
Kajínkovo jméno komerčně vycucnuté až na kost. Bulvár.
Maximální trest (2005)
Podobné téma i tady: http://www.youtube.com/watch?v=ryuTlHyTYpE
Podzimní almanach (1985)
Forma vyjímečná. Ale ocenil bych méně dialogů. Mají sice svůj účel, ale mně jejich rozvleklost film narušovala.
25 ze šedesátých aneb Československá nová vlna (2010)
Zvažoval jsem mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami. Ke třem by mě asi vedl pocit neúplnosti, který musíte mít, když před filmem zhlédnete celý cyklus Zlatých šedesátých. Nicméně čtyři hvězdičky jsou za výcuc toho nejdůležítějšího o filmech a tvůrcích Nové vlny spravedlivější.