Recenze (77)
Chalupáři (1975) (seriál)
"Hleďte si svýho, vy svazáku. A hlídejte si toho ohaře, ať vám s ním neuletí kos." :D
Rychlé šípy (1969) (seriál)
Poměrně zdařilá série o dobrodružných výpravách Rychlých šípů do temných Stínadel s krásně tajemnou atmosférou. Když jsem byl malej tak mi nejvíc naháněl hrůzu sípavý dech záhadného Em.
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
Velmi vtipný, parodující seriál o tom, jak se vlastně dělá politika (a to nejen ta britská). Na kvalitě hodně přidává i povedený česká dabing.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Zpočátku jsem byl tímto seriálem nadšený, ale po zhlédnutí novějších dílů u mě Bigbangové zapadli do lepšího průměru. Mnoho dílů je velmi povedených, ale je tu také i dost těch méně zdařilých. Mám pocit jako by tvůrci seriálu svou invenci vyčerpali na prvních dvou sériích a posléze už spíš tak nějak vařili z vody.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Vynikající minisérie o údělu výsadkářské roty E za druhé světové války je asi nejlepším filmovým okénkem do bojů na frontách tohoto temného období lidských dějin. Kromě realistického obrazu války a mnoha napínavých bojových akcí se seriál výrazně věnuje i lidskému rozměru. Pocitům jednotlivých vojáků při útocích na číhajícího nepřítele, vyčerpávajícímu bránění fronty v mrazivém počasí či vyrovnání se se ztrátou svých druhů.
Pago Pago (1993) (pořad)
Také dobrá soutěž, i když Pevnost Boyard nebo Xapatan jsem měl radši :-)
Třetí princ (1982)
Do dneška si pamatuju, jak jsem se jako malej při té nepříjemně disharmonické hudbě mezi skalami bál :-)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Musím se přiznat, že mě tento potter příjemně překvapil. Úbytek akce a lyričtější pojetí mi vůbec nevadilo stejně tak jako větší soustředění se na pocity a vztahy ústřední trojice. Díky Yatesovi, který dokázal navodit melancholickou atmosféru zoufalého putování za nejistým cílem, jsem se zžil s hlavními postavami více než v jakémkoli předchozím díle. Film obsahuje několik vskutku skvělých scén, je zároveň vtipný a citelně v něm ubylo herecké nevyzrálosti.
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Celkové na mě pátý díl série působil dost nemastně, neslaně. Prakticky žádná část filmu mně nijak zvlášť nenadchla a dějový průběh mi přišel poněkud zmateně poskládaný. Tak dvě a půl *.
Noc rozhodnutí (1993) (TV film)
"Náš hrdina je chytrák, který se před pánem přihrbí, ale protože je mazaný, tak ho občas napálí, a pak se mu u piva vysměje." :-)