Recenze (288)
Podivné dědictví (1972)
Terence je třída, afšak já miluju Bulla Smitha (Gregory Walcott) :-))
Jiný muž, jiná šance (1977)
Tenkrát v kině-paráda, dnes v TV taky paráda. Málokterý film vydrží 33 let stejně svěží. A Genevieve... kam se hrabou dnešní vystajlovaný kráásavice, což?
Prohnilí proti prohnilým (1990)
No, po jedničce...to mi neměli dělat.
Klub rváčů (1999)
Pěkná soda.Hlavně když je konec o půl druhé v noci, to se to pak usíná...
Případy detektiva Murdocha (2008) (seriál)
Mohlo by to být lepší. A taky mnohem, mnohem horší. Bavila jsem se dobře a těším se na další díl.
Gangy New Yorku (2002)
Slovy mého dospívajícího syna: tak nevim, na co sem to celou dobu koukal (já taky ne)...masakr, hnus, pinožení chátry, krevní msta, ubohost ubohých proti moci peněz a slabost zkrvavené pěsti proti dělovým koulím, pathos, pathos, pathos. Škoda.
Training Day (2001)
Šlo to, ale v oddělení mladých spravedlivých policajtů, co neberou úplatky, už mají vyprodáno od roku 1973.
Pevnost (1983)
hvězda za hudbu, druhá za kameru, třetí za krásné očí Scotta Glenna, čtvrtá jen tak
Cena za něžnost (1983)
Hm, nebylo to špatné. Ale v oblasti hlubokých citů jsem se víc nasytila u Ocelových magnolií. Spíš jsem ocenila krásné trapasy Aurory a jejího astronauta, hlavně výlet do restaurace a ponížení vlasového příčesku.
Jeho fotr, to je lotr! (2004)
Krásně se vyblbli, hlavně všichni čtyři rodičové...