Poslední recenze (1 271)
Godzilla Minus One (2023)
NESKUTECNOST…takhle jsem si neuzil nic hrozne dlouho…takhle ma vypadat monster film..ta godzila je brutalni !!!
Zatracená krvavá láska (2024)
Holky zacvicili..ty vole ale jak.. strasne rad bych dal 4* hvezdu, ale nejde to - na to je to moc silene a mimozni.. ja chapu, ze holky to nemaj snadne, ale bez tech jejich “psycho” stavu by to byla jinak kvalitni vec se skvelyma twistama a pribehem..ten scifi konec to cely uplne rozbil.. 🙁 ale jinak kvalita 🤌 kdo ma rad cvicbu at si hvezdu prida 🫴
Reacher - Season 2 (2023) (série)
Slabsi jak 1serie, kvuli pribehu - zacne se tu motat vic postav a Reacher uz neni stredem pozornosti, takze nema tolik prostoru na hlasky a bejt vtipnej, ale obcas tam je granat jako svin..skvely gagy jsou tu ale od ostatnich a je to pora fajn..tesim se na 3serii na snehovou bouri 🤌 4/5 amazon ma ted fakt asi nejlepsi series 😇
Poslední deníček (6)
guardians of groot
Jinak zitra se chystam s ivanem do kina na strazce vol.2..doufam ze to bude jizda jako krava!