Poslední recenze (5)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Nevidel jsem asijskou verzi, necetl knihu, ale stejne me tahle miniserie chytla a nepustila. Neni to roztahane, jak hracky v detskem pokoji, kazdy dil zaujme a dava scifi porci deje, ktery by se klidne mohl odehrat ve skutečnosti. Trochu mi vadi, ze svet zachranuje partička kamaradu z vejšky a jinak jsou vsichni ostatní asi uplne blbi, ale asi by serial musel mnohem vic klickovat mezi spojnicemi postav. Za me super scifi seros!
Mládeži nepřístupno (2013)
Jednoznačný TOP!
Monstrum (2022) (seriál)
Psychologické drama o zrodu pošahaného masového vraha, kterému nahrávala lidská bezohlednost, omezenost a nevyspělost lidí, jakkoliv vstupujících do jeho života. Seriál v deseti dílech pomalejším tempem nahlíží do hlavy lidské zrůdy, kterou vytvořila nejspíše shoda okolností, jdoucí ruku v ruce s genetikou lehce vadných rodičů. Styl, jakým je seriál natočený a atmosféra, která z něho dýchá je takřka mistrovským kouskem, který nepustí, dokud neshlédnete poslední díl. Pro mne by klidně série mohla skončit po 9 dílech, ale chápu, že seriál nemá oslavovat vraha, ale má poukázat i na památku obětí a pozůstalých.