Poslední recenze (96)
Představa o tobě (2024)
Anne Hathaway je příjemná a fakt se na ni dobře kouká... To stejný se úplně nedalo říct o hlavním předsaviteli tohoto snímku. Moderní módní výstřelky (baggy pants a tetování všude) mi úplně po chuti nejsou a hrdinovi to spíš ubíralo, než přidávalo na kráse. Anne s Nicholasem byli i docela uvěřitelnej pár, ale popravdě dosadit si za neustále mladistvě vypadající Anne běžnou 40cátnici, pak to malinko úchylný bude. Neříkám, že si ženský nemůžou najít mladšího muže, ale přece jen kluk, co by mohl být její syn, je trochu moc. Je to drama, ale vlastně dost o ničem. Docela mě to i bavilo, ale to připisuju jen výborným hereckým výkonům. Balancuju někde mezi 2 a 3 hězdami. Nakonec dávám 3, ale jen díky povedenému závěru, který (díky Bohu!) není věrný knize...
Debbie a její parťačky (2018)
Dannyho parťáky jsem neviděla, tak mi tento Sequel žíly určitě netrhá. O nějaké mega kvalitě asi nemůže být řeč, ale byla to celkem zábavná pohodovka s oblíbenými herci a herečkami. Richard Armitage tam taky pěkně sedl...
Klub rváčů (1999)
Ano, ukažme si na ni, na tu co ještě neviděla Fight Club. Teda už jo. First rule- You do NOT Talk about Fight Club - je aplikovatelný i obecně, protože přede mnou už někdo mluvil a vyzradil mi zásadní plot twist. Bohužel, protože se na to poprvé a nevědomky nikdy nepodívám. Bohudík jsem si ušetřila další podívání, protože jinak bych se zaručeně musela podívat znovu. Tím netvrdím, že bych se znovu podívat nechtěla. Bylo to supr, film o hrdinovi se schizofrenií, konec mi ale nechal spoustu nezodpovězených otázek. A jak koukám po netu, nejsem jediná... Jedna hvězdá dolů za ten konec, neuspokojil mě prostě. Jinak miluju Edwarda Nortona čím dál tím víc, Helenu B. Carter a nemůžu upřít ani perfektní výkon Brada Pitta....
Poslední deníček (8)
Seznam mých oblíbených scén
a důvod proč se mi tak líbí :-)
Most heroic:
Rip Wheeler