Recenze (10)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Velká pecka! Zábavné od začátku do konce.
Luther: Pád z nebes (2023)
Zásahová jednotka, co před sebou má vraha a může si ho v klidu zatknout, ale neee, radši půjdou po detektivovi, kterej jim pomáhá a na utíkajícího vraha budou jen čumět. Nábor do policejního sboru v Londýně se moc nepovedl:)
Thor: Láska jako hrom (2022)
Velká pecka!
Podvodník z Tinderu (2022)
Neskutečnej kýbl nudy o totálních blbkách.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Ještě o fous lepší než dvojka. Obvzlášť mě bavila postava Banderase.
8 MM (1999)
Tady mi opět dojem z filmu zkazilo to, jak neuvěřitelně hloupě se ty postavy chovají :D
Luther (2010) (seriál)
Dal bych i 4 hvězdy, ale hrozně mě vadí, jak tam jsou hloupí lidi, který se chovaj úplně nesmyslně.
Wonder Woman 1984 (2020)
Super příběh i atmosféra. Je to jiné než jednička, ale určitě ne horší. Zábava od začátku až do konce. 90%
Rambo: Poslední krev (2019)
Sly je pořád ve formě a jako Rambo opět excelentní!!!
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Největší kýbl nudy co jsem za poslední leta viděl.