Recenze (32)
Leon (1994)
Vinikající film, patří do skupiny nejlepších Renoových filmů.
Futurama: Milion a jedno chapadlo (2008) (video kompilace)
Dalo se čekat, že to bude o něco horší než TBBS a taky to byla pravda. Ale mohlo by to být o mnohem horší, film se vyvedl, ale předešlý film byla moc velké konkurence.
Poslední štace (1924)
Viděl jsem ho také bez zvuku, na LFŠ, ale i tak se mi film líbil. Bylo jednoduché pochopit o co vlastně ve filmu jde a nebyl k tomu zapotřebí ani zvuk. Dávám 4*.
Velký (1988)
Taková oddychovka, která pobaví. Byl to i první film s Tomem Hanksem který jsem viděl. Hodí se pro starší i pro mladší. Dávám 4*.
Nový svět (2005)
Zajímavý film, kde se i něco přiučí. Občas jsem se ale nudil, proto dávám 4*.
Sněženky a machři (1982)
Velice povedená starší komedie. Zde je jasných 5*.
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Výborný seriál z čtnického prostřeí. Nejlepší český seriál vůbec. Skvělé herecké obsazení. Kvalita v nových dílech sice klesla, ale líbí se mi pořád. tady je jasných 5*.
Dobrý voják Švejk (1956)
Švejk je klasika, kterou mám rád odjakživa... Je to jeden z mých nejoblíbenějších českých filmů.
Shrek Třetí (2007)
Shrek jednička byl tak vydařený, dvojka šla trochu dolů, ale trojka ... Musel jsem dát odpad. Většinu filmů dodívám až do konce, ale tento jsem musel v půlce vypnout. Dříve jsem se u něj i pobavil, ale ted to bylo čistě pro děti předškolního věku. Byla to už prakticky klasická pohádka. (Nevím jestli se kvalita ke konci filmu zvedla, ale pochybuji.)
Shrek (2001)
Zajímavý film. Na první pohlad vypadá jako pohádka, ale není zas tak pro děti (Narozdíl od trojky). Zasmějete se u něj, pobavíte, dobrý český dabing. Myslím, že si zaslouží 5*.