Recenze (148)
Icarus (2017)
Kdyby se dokument držel úvodní myšlenky, a to vlivu dopingu na amatérského sportovce, byl bych radši. Jestli si někdo od usvědčení Bena Johnsona myslí, že je doping ve sportu výjimka, pak je naivní snílek. Dnes už to běžně používají i hobíci, což je to známka toho, jak jako společnost degenerujeme. Posledním krokem bude zařazení esportu na program OH.
Očista (2013)
Jako reklama na izolepu bych možná dal i hvězdičku, ale je mi líto, takhle promrhaný námět už jsem dlouho neviděl. A že mi dalo hodně námahy to dokoukat.
Útok z hlubin (2018)
Extrémně stupidní scénář. Zbytek "zdatně" sekunduje. Proč já musím všechno dokoukat?
Decorum (2020) (studentský film)
Vše je ztraceno (2013)
Nuda, šeď, plytkost, ztráta času. Při filmech s podobnou tématikou si, asi jako většina diváků, představuji v kůži hlavního hrdiny sebe. Většinou mu/jim fandím a doufám v dobrý konec... Tentokrát jsem nesympatizoval a jen doufal, že už to skončí. Jakkoli!
Guardians of Life (2020)
Ke zhlédnutí zde: https://amazonwatch.org/donate/guardians-of-life
Lví král (2019)
Kvalit animovaného originálu to nedosahuje, ale určitě to neurazí. Snad se Disney nerozhodne, že takto předělá i jiné klasické animáky!
Šéfkuchař na grilu (2014)
Je to špatný film ve všech ohledech. Scénář, hudba, dialogy (monology), režie i herecké výkony. Možná se Jon Favreau realizoval, ale vyplodil bezduchou mozaiku, kterou hravě nahradí 30ti vteřinový klip ze závěrečné části filmu. Nebo jsem to blbě pochopil a celé je to jen 110 minut reklamy na twitter...
Rychle a zběsile (2001)
Pózérská sra.ka, jednu hvězdu dávám za Mazdu.