Recenze (19)
Klíč k minulosti (2010)
Keby nebolo posledných 10-15 minút filmu, bolo by to na 4*. Ale producent asi na poslednú chvíľu zohnal Aidana Quina a scénarista už z toho nedokázal vybrusliť. Veľká škoda. Inak zimomriavkovo spravený film o nie moc známych francúzskych deportáciách.
Kouzelná chůva a Velký třesk (2010)
Škoda, preškoda... 1 hviezdička za Maggie Smith, aj keď do toho lajna si sadnúť nemusela...
Chůva v akci (2010)
Najslabsi Jackieho film. hrozne herecke vykony snad uplne vsetkych, akcia velmi slaba, v podstate ziadna. Ani ako nadsazka to nefunguje, na rozdiel od Spy Kids.
Legie (2010)
Katastrofa s prisernymi hereckymi vykonmi. "Kto sa nevie tvarit drsne, nech sem ani nelezie..."
Příběh o Zoufálkovi (2008)
Snad prvy animak, ktory som nedopozeral. Nudaaaaaaa!
New Police Story (2004)
Konecne zasa raz stary dobry Jackie. Ziaden poamerikansteny saso, ale Jackie Mlaticka. Bravo!
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
O, crap! Ked som cital vyjadrenie jedneho chlapika ("Sracka, sracka, sracka!"), ktory tento film videl predo mnou, neveril som mu. Nabuduce budem chytrejsi. Chcel som dat hviezdicku za vracajucu kravu, ale Maria Bello ma rozculovala tak, ze som si to rozmyslel. Skoda casu, to som si mal radsej pozriet... hm, na nic take zle si momentalne neviem spomenut, takze znovu. Mal som si pozriet hocico ine. Oooo moj Jet Li, oooo Michelle... O, crap!
Sbohem, baby (2007)
Vynikajuce, dych beruce. Gratulujem. Az teda na tu poslednu polopatisticku scenu, ktora podla mna nebola potrebna. Snad pre americke publikum, aspon pre tu cast, ktora nepochopila...
Kantonský kmotr (1989)
No neviem. Pre mna velmi slabe. Tak ako od Staloneho neocakavam, ze zahra dobre Oscara, necakam od Jackieho "Caprovsku" zapletku. Nehovoriac o tom, ze som sa pri tom nudil.
Oběť: Lovec krve (2007)
Nudaaaaaaa.... a este pekne trapna.