Poslední recenze (37)
Soumrak mrtvých (2004)
Alespoň hvězdičku dolů za ten deus ex machina na konci pro tuto jinak skvělou parodii
Sedm epoch rocku (2007) (seriál)
Podlě mě si to toto hodnocení zaslouží. Byly díly, které se mi nelíbily, ale to bylo jen kvůli typu muziky. Nádherně zpracované a přehledné.
Avatar (2009)
Lepší 3*. Je velké pobláznění ohledně těch efektů, z pohledů příběhu slaba břečka. Taková Ferngully 3D