Recenze (48)
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
Pěkně se na to dívalo, jen humoru by se tam jistě dalo protlačit ještě víc. Na knížní adaptaci ale jistě nadprůměr, napínavé, promyšlené, já si to prostě parádně užil a děkuju!
Špinavej Joe (2001)
Podobně jako u Dukes of Hazzard jsem čekal víc, určitě se z námětu dalo vytěžit:(
Veľký rešpekt (2008)
Za ty dva bouchače...Silent Bob;) Jinak peklo!
Operace Dunaj (2009)
Souhlas s pozitivními komentáři. Mě se to také líbilo, politiku jsem neřešil a jen se bavil CZ filmem, který hereckými výkony netahá za nervy a funguje. Poslední plavky či Bitva na svatebním poli, to jsou pro mě odpadní filmy! Při odchodu z kina po Mužích v říji jsem si tenkrát povzdechl, jestli vůbec někdy uvidím něco nového a přitom příjemného jako naše starší filmy. A stalo se! Dejte mu šanci a bavte se...
Pařba ve Vegas (2009)
Nudáááááááá!
Šance jako hrom (1991) (TV film)
Jednohubka na nedělní odpoledne, Tokoš je ale prima. Přestože se film předlohy drží zuby nehty, pokud si přečtete ji, uděláte asi lépe.
Švihák ajťák (2009)
A mě se to líbilo aneb jak už tu padlo, kolik komedií z IT prostředí znáte? A místy je to vážně legrace, i dabované, proměněný Cyprien byl super a ani vážnější momenty nevadily. Když se člověk správně naladí, užije si to myslím prima! Proč mě tak bolí hlava?:)))))
Pusu, pusu, pusu! (1985) (TV film)
Naivní, ale neškodné! Až na ta dívčí hudební vystoupení:( Jednohubka!
Muži v říji (2009)
Souhlas s Mr.Bolt. Jako komedie to vážně nefunguje:( Ne že by se nenašly hoodně vtipné scény, ale hlášek a humoru tam mohlo být rozhodně víc, mnohem víc!
District 9 (2009)
Ne, tohle mi nesedlo, vůbec ne!:( Nedokázal jsem přistoupit na jejich hru, když logika chybí a je to prostě nuda... Naprostý souhlas s komentáři uživatelů Darren, Meridius, jvoza nebo JohnSmith. Možná nejvíce se Saljackem. Jedna hvězdička za akci před závěrem.