Recenze (440)
Přišla v noci (2023)
No panečku to byla kravina, nesympatičtí herci, nehorázně otravná matka, nerozhodné a hloupé synek (kua proč má stejné jméno...), Nesvadbová OK jinak na tomto snímku nevidím pozitiva. Proč to má označení horor?
Strašidelný palác (1963)
Vincent Price u mě vždy vítězil svým pojetím rolí, mimikou a tím jak role dokázal ztvárnit. I v tomto filmu to nebylo jinak. Navíc scénář od Lovecrafta, krásně nastavená atmosféra a hudba...co víc si člověk může u těchto starých hororových filmů přát. Mě to bavilo hodně.
Athena (2022)
Příběh o nepřízpůsobivých opičkách a jakým směrem se ubírá Francie...
Mimořádná událost (2022)
Stejně jako vlastníci, mě tento film nezaujal, až na pár vtipných momentů, jen a jen šeď.
Lou (2022)
Tohle se moc nepovedlo, chtěl jsem tomu dát šanci, ale skončí to 1 hvězdou. Herci nesympatičtí, scénář taky bídný, předvídatelné a konec příšerné. Jediné co bylo fajn tak prostředí.
The Gray Man (2022)
Za mě super akční film, se spoustou napětí. Gosling to zahrál velice dobře a i delší stopáž nakonec nebyla na škodu.
Kmotr (1972)
Nepřekonatelná mafiánovka..všechny 3 díly krásně ukazují vzestup mafiána od klasického pěšáka co zabijí až po člověka co vše řeší podplácením policie, poslanců a soudců a má v uvozovkách čisté ruce. Brilantně natočené, perfektní atmosféra, obsazení herců. Prostě TOP. Povinnost pro všechny milovníky filmu i když to zrovna nemusí být žánr který mají rádi.
Devadesátky (2022) (seriál)
Kupodivu když se Sokol nesnaží dělat humor tak se na něj dá koukat. Jinak jako krimi dobré a jsem zvědavé zda nepřibydou ještě další díly třeba z kauzy LTO co o ní byla zmínka na konci. To by mohlo být taky zajímavé.
Vlastníci (2019)
Spíše bych to viděl na divadelní představení než celovečerní film. Pár dobrých hlášek jinak pro mě šeď a nuda i přes kvalitní herecké obsazení. Trocha jsem nalítl tak vysokému hodnocení, které teda moc nechápu.
Staříci (2019)
Námět potenciál má, ale u tohoto snímku není moc využitý...3 hvězdy za to, že tento příběh někdo natočil.