Poslední recenze (21)
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Takhle jsem se u filmu naposledy smál, když vyšel druhý Deadpool. Jednoznačná povinnost pro všechny fanoušky DnD, ale královsky bavit se budou i diváci DnD nepolíbení. Highlight celého filmu byl pro mě souboj s drakem. Ti, kteří film již viděli, nepochybně ví, kterého mám na mysli. :)
The Final Wish (2018)
The Final Wish je příšerná ptákovina. Klišé vedle klišé, napětí nulové, dokonce ani laciné lekačky se nekonají. Děj předvídatelný, konec nepřekvapivý a neuspokojivý. Za mě 1/5, a to jenom za herečku, co hrála mámu. Tu asi hodně lidí bude znát ze série Insidious a tady jen dále ukazuje, jak kvalitní herečka to je. Zde nehrála žádnou sympatickou paní a z její role šel místy skutečně mráz po zádech.
The Titan (2018)
Prvních třicet minut vypadá velmi slibně a já jako divák jsem byl stále v příjemném napětí, kdy takříkajíc "lejno trefí větrák". Jenže ten moment v podstatě nikdy nepřijde, akorát postavy se chovají stále víc a víc iracionálně, aniž by měly jakékoliv motivy a například postava doktora, kterou tvůrci viditelně zasazují do role hlavního lumpa, vlastně ani žádný lump není, takže nemáte šanci pochopit jeho jednání. Místo pěkného sci-fi jsme dostali film, který sice slibně začíná, ale po první třetině jako by autorům úplně došel dech. Za to dvě hvězdy.