Recenze (159)
Černá věž (1985) (seriál)
užasná hudba
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
slabota :(
Hledám dům holubí (1985)
někdy mívám za lubem!!!!! že se stanu holubem!!!!!
Taxikář (1976)
čekal jsem to lepší, konec divnej, jodie krásná
Californication (2007) (seriál)
musím říci že tento seriál mě zcela dostal, je krásnej
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
ale JPM je o krapet lepší
Bourneovo ultimátum (2007)
95 %, nej je albert finney
Bournův mýtus (2004)
mnohem mnohem lepší než 1 dávám 90%
Agent bez minulosti (2002)
ne tak užasné jak jsem čekal , 75 %
Temný rytíř (2008)
nelze jinak, už jen za jokera,