Recenze (159)
Já, legenda (2007)
dobrej filmík
Saw 2 (2005)
u toho sem usínal
Amélie z Montmartru (2001)
dřív sem ho měl hodně rád, ted už to zas tak nežeru, myslím že dost přeceněno , 4 * ps: hudba 5 *
Báječná léta (1988) (seriál)
nostalgie jako prase bomba
Simpsonovi ve filmu (2007)
nevím vůbec co na to říct, jako dobrý ale jakejkoliv díl seriálu mě pobavil víc než tento film
Sexmise (1983)
už v 8 letech sem z toho byl vzrušenej, pěkný bobříci .o)))
Pojídač hadů 3: Jeho zákon (1992)
už jen za název
Orient Expres (2001)
asi nejhorší film co sem kdy viděl
Temný anděl (1990)
na tom sem byl v kině a bylo to krutý !!!
Kamufláž (1991)
čemukoliv kde hraje louis gossetr jr. dávám odpad