Reklama

Reklama

Reipu nidžúgodži: Bókan

  • Japonsko レイプ25時 暴姦 (více)

Obsahy(1)

Utiahnutý zamestnanec čerpacej stanice sa jedného dňa náhodne zoznámi so svojráznym delikventom Crimsonom, ktorý si z ničoho nerobí priťažkú hlavu a žien, ktoré sa mu páčia sa zmocňuje prostredníctvom hrubej sily. Podarená dvojica začne na firemnom aute spoločne jazdiť po okolí, pričom si vyberajú a znásilňujú mladé ženy, ktoré im padnú do oka. (Karamanlis)

(více)

Recenze (9)

Dudek 

všechny recenze uživatele

Stejně jako ve většině svých předchozích filmů se Jusuharu Hasebene v Reipu 25-ji: Bokan soustředí zejména na změny v chování obyčejného jedince vystaveného traumatické zkušenosti. Tentokrát se jedná o zaměstnance čerpací stanice, který se díky svému kamarádovi postupem času stává z řadového občana sexuálním násilníkem. Netřeba dodávat, že kamarád - mimochodem vysněná kořist šéfa homosexuálního gangu! - se znásilňováním nevinných děvčat již nějaký ten pátek živí a hlavní hrdina se v podstatě stává jakýmsi jeho žákem. Závěrečný díl Hasebeneho trilogie sice není co se týče dějové nápaditosti tak povedený jako ten předchozí, ale v kompaktnosti zcela jasně vyhrává. Reipu 25-ji: Bokan disponuje zápletkou, díky níž má každá sexuální scéna své opodstatnění, neboť utváří charakter hlavní postavy. Po svém uvedení byl označen za nevkusný a přehnaně násilný, dnes se však tyto nálepky ukazují jako snadno sloupnutelné. Co se násilí týče, výrazně zaostává dokonce i za svým předchůdcem (posledních 10 minut v předchozím snímku trilogie hravě spolkne násilí rozložené v celém Reipu!). Pohoršení nad sexuálními scénami se ovšem pochopit dá. Zejména pokud vezmeme v potaz, že znásilňované si samotný akt většinou velmi užívají, ba dokonce uplácejí pachatele, aby byly znovu navštíveny! Za minimálně provokativní ve své době mohly být označeny i homosexuální části, přičemž anální i orální sex s mrtvým mužem může být zapamatování hodný i dnes. Přesto byl však humbuk, který kolem celého snímku vzplál, zbytečný. ()

Karamanlis 

všechny recenze uživatele

Je možné, že Yasuharu Hasebe sa v Reipu 25-ji: Bôka čiastočne inšpiroval o štyri roky starším americkým Forced Entry, nakoľko medzi oboma snímkami existuje istá dejová paralela, skôr ale predpokladám, že ide o podobnosť čisto náhodnú. Hasebe bol totiž skutočný maník a mazák, čo sa japonských pink filmov týka a na rozdiel od poloamatérskeho Forced Entry jeho Rape! 13th Hour pôsobí uceleným a profesionálne natočeným dojmom, takže je pravdepodobné, že tento Costellov pornografický flák ani nevidel. ()

Reklama

Wade 

všechny recenze uživatele

Ve svém žánru je Reipu 25-ji: Bôkan kvalitní snímek, kde se solidní rychlostí střídá jedno znásilnění za druhým. Když, ale píšu znásilnění tak to není úplně přesný výraz, protože oběti nejdřív protestují ,ale poté si užívají. I když mam zatím nakoukáno jen minimum, přesto je tento film rozhodně slabší, ale na druhou stranu 73min uběhlo rychle a některé scény jsou kvalitně podané. Film mohl diváka trochu víc seznámit s příběhem a mohl být rozhodně drsnější, ale přesto se jedná o kvalitní "sexploitaition". 75% ()

Hunter2222 

všechny recenze uživatele

Pinku eiga ako sa patrí. Zo začiatku kopa znásilňovania a sexu. Podobne ako v inom snímku tohoto režiséra Assault! Jack the Ripper (1976) je tu super hudba, aj keď nie tak dobrá. Koniec vrcholí extrémnou krutosťou, ktorá mi až vyrazila dych. Čo je zvláštne vo filme je aj homosexuálne násilie na hlavnom hrdinovi. ()

Arkanoid 

všechny recenze uživatele

Je to Hasebe. Veľa farieb (neskutočne veľa v bytoch, ale aj na pumpe, neodpustí si ani ružové obloženie záchoda), špeciálne nasvietenie a trochu roztrasená kamera (prekvapí aj uhlami zhora, opája sa aj odrazmi skla) a sústredenie na spotupné menenie aspoň jednej z hlavných postáv vplyvom násilia. Nočné klopanie na sklo s prstami na ktorých je prsteň. Sú to veru chlapci z mafie. Šetrím slovom Yakuza, keďže neviem, či brali aj homosexuálov do svojich radov. Preto Hasebe takýmto gangom prekvapí v žánri všeobecne, ale v rámci svojich bláznivých námetov ani veľmi nie. Gangster, po ktorom idú, zjavne homosexuál nie je. Sympatie si získava u pumpára a po násilie nechodí ďaleko, užíva si ho trpezlivo, dôrazne a s rozkošou, dopraje aj rýchlo kvasenému kamarátovi. Do toho nádherná vážna hudba. Hasebe s chuťou na sex zobrazuje znova ja chuť do jedla ako v predošlom Bōkō Kirisaki Jakku. Film je veľmi svižný, Hasebe opäť postavy nenechá vysvetľovať svoje motívy, ale vrhá sa priamo do akcie plnej obetí. Pri naháňaní ženy režisér scénu štylizuje vážnou rýchlou klavírnou hudbou a strihom, ktorý označuje jednotlivé fázy úspešného páchateľa. Všetko spolu dokáže diváka veľmi zabaviť, lebo sa ani chvíľu nenudí. ()

Galerie (22)

Reklama

Reklama