Mladá Italka Eleonora (Giada Colagrande) zdědí po svém milenci záhadný dům na venkově. Jede si ho poprvé prohlédnout a potká správce Leslieho (Willem Dafoe), který jí zasvětí do historie domu. Ale v momentě, kdy ji tam zanechá samotnou přestane vše fungovat. Eleonoru zachvátí panika, zavolá Lesliemu, aby se vrátil a pomohl jí. Od toho okamžiku se stává na něm stále závislejší. Zatímco Eleonora je láskou doslova posedlá, Leslie se jí vyhýbá jak jen může. Prožijí nebezpečnou, ale nádhernou iluzi, která změní jejich osudy?
Kousnutí snovačky jedovaté „černá vdova“ je až patnáctkrát jedovatější než uštknutí chřestýše. Platí to především o samičkách, které jedem usmrtí i člověka, pokud ho včas nezachrání lékař.(oficiální text distributora)
Pomoc! U některých filmů si říkám že je škoda že vůbec vznikly. Nevím jak může vůbec někdo přijít s nápadem na film který by byl naprosto o ničem, byl by nechutný, bez zápletky, s hudbou jako z filmu Mlčení Šunek, a s naprosto stupidním koncem. Zřejmě to teď prostě u natáčení filmů funguje tak, že někdo řekne: Hele, mám úžasný nápad na pseudo-umělecký film, plný trapných sexuální scén! Obsadíme někoho kdo na lidi působí démonicky, a přidáme trochu sněhu, to se určitě chytne! A jelikož je lidstvo tak nesmírně inteligentní, a vypadá podle toho i filmový průmysl, mohla vůbec vzniknout taková fraška jako je tenhle snímek.(20.4.2012)
Neskutečná hovadina. Vulgarismy se tu nemají používat, ale jiná slova mě nenapadají. Nuda! Nuda! Nuda! Člověk pořád čeká na děj, na akci nebo aspoň na pointu a nedočká se ničeho! Kdyby to aspoň bylo pojato filozoficky, ale tady chybí skutečně všechno. Opět mi jednou bylo při sledování filmu opravdu trapně...(27.12.2009)
Strašně křečovité. Škoda. Ovšem hranice mezi podivným (a nepovedeným) filmem a filmem podivuhodným (a kultovním) je někdy značně nezřetelná. Chci říci: Pokud by v kolonce režie bylo uvedeno jiné ("prověřené") jméno, mezi recenzemi by se nezřídka objevovaly filosofické "traktáty a diktáty", takhle je to jen až příliš časté a degradující označení "odpad".
Edit: Dala jsem Černé vdově ještě šanci a zvyšuji hodnocení. Uprostřed slaboduchých mainstreamových počinů působí nepatřičně. Ale špatná není (2,5*).(2.3.2010)
Na první pohled to vypadá, že hlavní představitelé uvázli někdy v zimě na venkově, zjistili, že nemají nic na práci, pronajali si vilu a během víkendu si natočili film, ve kterém si to spolu užili. Na druhou stranu to bylo celkem věrohodné, trochu záhadné a pořád jsem čekal, jak se to vyvine. Za mě spokojenost.(5.1.2016)
Tedy, tento film se těžko hodnotí, protože je dost rozporuplný. Scénář (který napsal Willem a Giada) je slušný (ne však nadprůměrný), především Willemova postava je dobře napsaná (a excelentně zahraná, samozřejmě). Režie ovšem není ničím vyjímečná a je podprůměrná a herectví Giady je zajímavé, ale místy nepřesvědčivé. Výborný je dům, ve kterém se velká část filmu odehrává. Další klad je dobrá atmosféra. Samotný závěr je příliš narychlo sfušovaný a celkovou kvalitu sráží. Jak už jsem řekl, velmi rozporuplný snímek, který ovšem Willem a Giada asi točili spíše pro sebe, takže slabší 3*.(10.12.2009)
josieaddms
odpad!Pomoc! U některých filmů si říkám že je škoda že vůbec vznikly. Nevím jak může vůbec někdo přijít s nápadem na film který by byl naprosto o ničem, byl by nechutný, bez zápletky, s hudbou jako z filmu Mlčení Šunek, a s naprosto stupidním koncem. Zřejmě to teď prostě u natáčení filmů funguje tak, že někdo řekne: Hele, mám úžasný nápad na pseudo-umělecký film, plný trapných sexuální scén! Obsadíme někoho kdo na lidi působí démonicky, a přidáme trochu sněhu, to se určitě chytne! A jelikož je lidstvo tak nesmírně inteligentní, a vypadá podle toho i filmový průmysl, mohla vůbec vzniknout taková fraška jako je tenhle snímek.(20.4.2012)
neliCZka
odpad!Neskutečná hovadina. Vulgarismy se tu nemají používat, ale jiná slova mě nenapadají. Nuda! Nuda! Nuda! Člověk pořád čeká na děj, na akci nebo aspoň na pointu a nedočká se ničeho! Kdyby to aspoň bylo pojato filozoficky, ale tady chybí skutečně všechno. Opět mi jednou bylo při sledování filmu opravdu trapně...(27.12.2009)
klima777
Strašně křečovité. Škoda. Ovšem hranice mezi podivným (a nepovedeným) filmem a filmem podivuhodným (a kultovním) je někdy značně nezřetelná. Chci říci: Pokud by v kolonce režie bylo uvedeno jiné ("prověřené") jméno, mezi recenzemi by se nezřídka objevovaly filosofické "traktáty a diktáty", takhle je to jen až příliš časté a degradující označení "odpad". Edit: Dala jsem Černé vdově ještě šanci a zvyšuji hodnocení. Uprostřed slaboduchých mainstreamových počinů působí nepatřičně. Ale špatná není (2,5*).(2.3.2010)
pend
Na první pohled to vypadá, že hlavní představitelé uvázli někdy v zimě na venkově, zjistili, že nemají nic na práci, pronajali si vilu a během víkendu si natočili film, ve kterém si to spolu užili. Na druhou stranu to bylo celkem věrohodné, trochu záhadné a pořád jsem čekal, jak se to vyvine. Za mě spokojenost.(5.1.2016)
hans500
Tedy, tento film se těžko hodnotí, protože je dost rozporuplný. Scénář (který napsal Willem a Giada) je slušný (ne však nadprůměrný), především Willemova postava je dobře napsaná (a excelentně zahraná, samozřejmě). Režie ovšem není ničím vyjímečná a je podprůměrná a herectví Giady je zajímavé, ale místy nepřesvědčivé. Výborný je dům, ve kterém se velká část filmu odehrává. Další klad je dobrá atmosféra. Samotný závěr je příliš narychlo sfušovaný a celkovou kvalitu sráží. Jak už jsem řekl, velmi rozporuplný snímek, který ovšem Willem a Giada asi točili spíše pro sebe, takže slabší 3*.(10.12.2009)