Obsahy(1)
Autor v roce 1978 emigroval do USA. V San Franciscu na punkovém festivalu nafotil 36 fotografií, které pak snímal v domácí projekci z diaprojektoru a poskládal podle rytmického plánu vytvářejícího dojem křehkého záznamu frenetického dění. (MFDF Ji.hlava)
Recenze (9)
Ich bin heute aber wirklich sehr sentimental... und Kurt fühlt sich so experimental... Also Mühll... ()
Neustále se opakující záběry z davu lidí, samozřejmě v Krenově klasickém epileptickém střihu. Co tímto autor myslel jsem opět nepochopil, ale alespoň tu nejsou žádné záběry exkrementů a dalších úchylností, a minimálně první minutu to vypadá docela zajímavě. Ty další tři minuty kdy vidíte stále to samé jsou ovšem k uzoufání nudné. ()
Rôzne zrýchľované, opakujúce sa zábery hmýrenia, stretávania sa a miznutia ľudí sú, svojou rušnosťou, v istom napätí s absenciou akejkoľvek hudby alebo zvuku. Výsledkom je pomerne zaujímavá reflexia každodenného, pominuteľného ľudského hemženia sa v dave, pripomínajúceho pobiehanie organizovaných druhov hmyzu. Určité klady sa tomuto experimentu Kurta Krena uprieť nedajú, ale vzhľadom k monotónnosti (ktorú spomína aj užívateľ HAL), to na nadšené viacnásobné pozeranie nie je. Tretiu hviezdičku pridávam za krásny názov filmu, rozohrievajúci srdiečko starnúcich pankerov (vyvolávajúci však, vzhľadom k obsahu, celkom iné očakávania). ()
Kurtova kamera se zase jednou rozbila. I řekl Kren: "Já dar tvůrčí mám, mě nezastaví porucha pouhá, má nová epopej bude sto minut dlouhá." Ale fimový pás se mu po čtyřech minutách přetrhl. "Nevadí, teď konec přehnu a přilepím k začátku, Möbiova pásko, staň se Krenovým filmem," vzýval geometrický útvar Kren. Möbiova páska však netoužila po novém jménu a tak se kroutila a vzpírala a kroutila a vzpírala. Kren nakonec řekl: "I tak je mé dílo hodnotné, teď mu jen dát správný název, číslo už mám." ()
Hmyz... Ako v mravenisku... Brrr... ()
Galerie (2)
Photo © MFDF Ji.hlava
Reklama