Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Mustafův život je báječný: má dobrou práci, skvělou ženu a krásné dítě. Věří, že tak to zůstane napořád. Pak ale přijde dopravní nehoda a všecho se převrátí vzhůru nohama. Mustafa zuří. V autě ale zůstal někdo, kdo dokáže zodpovědět spoustu otázek: taxikář Fikret. Mustafa ho začne sledovat. Sledování se ale vymyká kontrole a přivádí Mustafu k dávno zapomenutým vzpomínkám z dětství, které ho přinutí nahlédnout svůj dovsavadní život ze zcela jiné perspektivy. Proč to vypadá, že mu všichni celý život lhali? (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (3)

hirnlego 

všechny recenze uživatele

Takhle nějak si představuji evropský film, nemálo říznutý bollywoodem - a to jsem nikdy nic z bollywoodské produkce neviděla - menší paradox. Tu a tam roztomilý kýč, chvílemi až dětská naivita, člověk se směje v nevhodných (ale i v těch zatraceně vhodných) okamžicích, herci tu a tam podivně, avšak docela sympaticky přehrávají a je zde i nemálo "akčních" či "uměleckých" záběrů, u kterých nevíte, zda je tvůrci mysleli vážně nebo zas tak úplně ne - každopádně já se dobře bavila. Navíc za zajímavý hudební doprovod a za ten tak krásně naivní závěr bych snad přihodila ještě půl *! . . . . . (pozn.: jediné, co mě na tomto snímku opravdu vadilo, bylo několikeré zaznění Bachovy skladby Erbarme dich, mein Gott - tento skvost mám v mysli zakořeněn jako nedílnou součást Tarkovského Oběti a jakmile ho slyším v nějakém jiném snímku, přijde mi to veskrze nemístné - tím spíš v takovéto "polokomedii" - no co se dá dělat) ()

Niktorius 

všechny recenze uživatele

Tak s Bollywoodem to nemělo společného nic, ale je na tom vidět, že při tvorbě svého debutu Çağan Irmak ještě příliš neměl formu a jeho štáb občas hrubě překročil své technické možnosti (scéna autohavárie je něco jako legendární pád z kola ve Vratných lahvích). A jakkoli Mor Ve Ötesi příliš nemusím, tak uznávám, že jejich hudba se postarala o dobrou polovinu atmosféry. ()

Reklama

Reklama