poster

Uvězněni v čase

  • Španělsko

    Los cronocrímenes

  • Velká Británie

    Timecrimes

Mysteriózní / Thriller / Horor / Sci-Fi

Španělsko, 2007, 88 min

Režie:

Nacho Vigalondo

Scénář:

Nacho Vigalondo

Hudba:

Eugenio Mira
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Morholt
    **

    Že se snaží hlavní hrdina vracet do minulosti a napravit škody, tomu rozumim. Že zdánlivě jednoduchou situaci opakovaně zmrší a k tomu všemu se chová jako čím dál tím větší idiot, to už je horší, ale každýmu halt není dáno. Ale nejvíc mě štvalo, že film jede na vejco-slepicovitém principu a to prostě překousnout nedokážu. Pokud by to mělo lepší vizuál a sympatičtější titulní postavu, tak ještě dejme tomu, ale takhle ze sebe nedostanu víc než 30%.(27.1.2019)

  • Dubro
    ***

    Cez sviatky bývam tradične na blato a od biliárdového stola ma len ťažko niekto odlepí. Z toho, čo som ako tak v triezvom stave videl, si pamätám akurát Cronocrímenes, Los (los tam však určite nebol) a to hlavne z toho dôvodu, že tam hralo preukrutne málo postáv. Celý filmový štáb vrátane hercov sa dokáže natrepať do minivanu a to mám rád, aspoň si nemusím zapisovať kto je kto. Dobrý a hladký trojhviezdičkový príbeh, ktorý ma nestihol uraziť, akurát si neviem vysvetliť, ako to celé začalo. No však ako som povedal, cez sviatky bývam tradične na blato a od biliárdového stola ma len ťažko niekto odlepí. Z toho, čo som ako tak v triezvom stave videl, si pamätám akurát Cronocrímenes, Los..............(14.4.2009)

  • Djkoma
    ***

    Cestování v čase. Jak zajímavá a problematická látka zároveň. Tentokrát je uchopena na první pohled nevinně, ale po 88 minutách budete mít jiný názor. Celkový vzhled "levného filmu" se nedá jen tak smazat, ale snaha tu je natolik patrná, že nejen ta pěkná nahá dívka v lese vás přesvědčí, aby jste se dávali dál. Časové paradoxy jsou problematické a dost záleží, jak k tomu autoři a divák přistoupí. Osobně jsem Vigalondovi povolil vše a nebyl jsme zklamán. Přesto jde o průměrný film, který vám v jistou chvíli bude naprosto jasný a ztratí kouzlo, ale do té doby buduje velmi slušnou atmosféru na velmi malém prostoru.(26.1.2009)

  • 6thSun
    ****

    Jako první jsem viděl před pár dny snímek Triangle, u kterého všichni psali, že vykrádá právě tento španělský kus. A opravdu, vykrádačka to je nepokrytá, takže stran smysluplnosti je to bordel nemlich úplně stejnej, ovšem ve spanish verzi je víc nadsázky, nahejch těl a míň prvoplánový brutality a nadpřirozena (tady je to spíš sci-fi). Což je sympatický, proto jde hodnocení vejš . 75%(19.9.2012)

  • Xeelee
    **

    Spoilers, spoilers everywhere! :-D Hm, Nacho si napsal příběh, kterej do sebe logicky skvěle zapadá (samozřejmě když nebereme v potaz samotnej vznik paradoxu), ale nedává smysl. Héctor se na začátku chová jako idiot, jeho schopnost ošetřovat zranění je naprosto fenomenální a ta krásná holčina je nějaká divná. Nesympatickej stupidní Héctor se do cestování časem začne zamotávat a se svým intelektem bůhví jak začne splétat šílený konstrukce, ve kterejch se bez problémů orientuje. Celý to prostě nedává smysl. Holčina se začne bavit někde u silnice v lese se zafáčovaným Héctorem? Neuteče od něj, když je pár metrů od ní jen s nůžkami? A když pak uteče, tak si stoupne kousek opodál, aby ji našel? Asi se taky praštila do hlavy. Celý se to zamotává, několikrát zopakuje a závěr sem už nějak nepobral. Nápad zajímavej, atmosféra super, ale s přibývajícím opakováním toho samýho a překombinováním příběhu sem se začal ukrutně nudit. Hezky se to na sebe vrství, ale předvídatelnost zůstává. A vůbec, poprvé se spousta věcí stala jen aby se stala a příběh se mohl začít odvíjet? Proč tam vůbec poprvý šel, i když si to na sebe tak hezky narafičil? Celej film mi unikala motivace postav dělat to co dělaly. A nakonec tam zůstali všichni tři Héctorové a mrtvola.(1.1.2014)

  • - Film měl soutěžní premiéru v roce 2007 na Filmovém festivalu Fantastic v USA. Získal zde hned tři ceny, a to za nejlepší kameru, Cenu poroty a třetí místo v Ceně diváků. (Terva)