Režie:
Cătălin MitulescuScénář:
Cătălin MitulescuKamera:
Liviu MãrghidanHudba:
Jean-Paul WallObsahy(1)
Adrian odjel na rok pryč, aby rodině finančně pomohl prací v zahraničí. Po návratu ale nic není jako dřív. Jeho žena se chová jinak, snad jako by ani nikdy nebyli manželé. Režisér Cătălin Mitulescu se ve svém třetím celovečerním filmu stává pozorovatelem přelomového okamžiku, kdy vztah dvou lidí balancuje na tenké hranici mezi rozchodem a novým začátkem. (MFF Karlovy Vary)
(více)Recenze (7)
Nemůžu si pomoct, ale tohle se mi opravdu moc nelíbilo. Audio-vizuálně ten film působí velmi zajímavě a dokáže vás vtáhnout. Prostředí poblíž železniční trati působí takovým zneklidňujícím dojmem na jedné straně a zvláštně přitažlivým na straně druhé. Když vás ale pojetí filmu a prostředí vtáhne, nakonec zjistíte, že děj je dost prázdný a že hlavní hrdinové jsou otravní lidé, se kterými se prostě nedá sympatizovat. 40% ()
Díky bohu za tu pěknou herečku. A její poprsí bez podprsenky. ()
Adrian se vrací po roce domů, kde ho čeká, nebo již nečeká, absolutně svůdná žena Monika a synek a zjišťuje, že její tělo může být pro něj definitivně ztraceno. To, co mu během roku sešlo z mysli (protože z očí), se této noci vrací s palčivou viditelností a žádostivostí. Všemi civilními prostředky se jí snaží získat zpět. Začíná dlouhá noc, která rozhodne o tom, zda zůstane nebo se vrátí ke své šéfové do Itálie. Tam si nechal dvířka, pro všechny případy, stále otevřená. Pozn.: A kdy se rozhodlo? V okamžiku, kdy projíždějící vlak donutil Moniku přejít na Adrianovu kolej. O těchto věcech se nehloubá logicky ani mysticky, prostě se takové stávají. ()
Mohli tam dat aspon region, v ktorom sa to odohrava, takyto pribeh sa vojde kamkolvek, a do hociktorej krajiny : 50 % ()
Skvěle budované komorní napětí, které kontrastuje s odlehčeným pozadím rumunské veselky doplňuje zručná kamera a dobrá hudba. Nápaditě napsané drama je jedním z nejlepších filmů 51. ročníku KVIFF. ()
Vizuálně je film nápaditý, scénář ze svatby je a la Kusturica, ale scénář je nudný, chybí dějová zápletka, postavy jsou nevýrazné, stereotypní... Ada Condeescu rozhodně potěší divákovo oko. Trochu málo, čekal jsem po Loverboy od C. Mitulesca víc. ()
Překvapení letošní filmovky, protože jsem vůbec nevěděl do čeho jdu a dostalo se mi krásného filmu. LFŠ2019 ()
Reklama