Režie:
Dinesh VijanKamera:
Martin PreissHrají:
Kriti Sanon, Sushant Singh Rajput, Jim Sarbh, Rajkummar Rao, Varun Sharma, Deepika Padukone, Nidhi Subbaiah, Miroslav Lhotka, Suneel SinhaObsahy(1)
Záletník Shiv (Sushant Singh Rajput) pracuje v bance v Budapešti. Když potká krásnou cukrářku Sairu (Kriti Sanon), na ostatní dívky rázem zapomene, protože pro oba je to láska na první pohled. Pak se ale Saira na večírku seznámí s bohatým Zakirem (Jim Sarbh) a zamilované idyle je konec, muž chce totiž získat krásku za každou cenu. Všichni tři tak opakují milostný trojúhelník, který už jednou prožili ve svých minulých životech před mnoha staletími. (rikitiki)
(více)Recenze (6)
Tak to bylo fakt divný. ()
Za mě obrovská spokojenost, film představuje směs romantického dramatu ve stylu indických mýtů, klasického divadla s nezbytnou dávkou fantasy, kdy je děj propojen z minulosti do současnosti (podobný styl jako https://www.csfd.cz/film/50197-mirzya/recenze/) Snímku neskutečně pomáhá jeho obsazení. Hledající se nejistá hlavní hrdinka Saira Singh (Kriti Sanon) je sužovaná nočními můrami, dělá cukrářku v Budapešti. Bohémský sukničkář, bankéř Shiv (Sushant Singh Rajput) pochopí, že ji musí získat za každou cenu. Hlavní dvojka mezi sebou má skutečnou chemii, Kriti umí být laň i flirtující kost, Sushant má komediální talent a umí velmi přesvědčivě, sympaticky zahrát svůj charakter. Do žánrů tak musíte připočítat romantickou komedii, vtipné a povedené i nápadité momenty jsou rozesety plnými hrstmi. Film je neuvěřitelně napínavý, poutavý, pořád umí bavit, má perfektní dialogy, 4,5* a repríza je jasná věc. Zapomněl jsem jen zmínit povedenou hudební složku i sekvence výletu do minulosti. Herecky září také Jim Sarbh jako bojovník Kaabir/ moderní boháč Zakir, no a zatrsá si nám tady taky special guest star Deepika Padukone. Takže moje chyba, že jsem při každoročním filmovém přehledu tento titul minul roku 2017. I po repríze mohu trvat na tom, že jeden z nejlepších snímků pro rok 2017. ()
Sbližování záletníka a pohledné cukrářky v Budapešti se vyznačuje absolutně pohodovou atmosférou. Pár spolu vtipkuje, blbne a miluje se úžasně přirozeně. Jenomže pak se film totálně zlomí, a téměř bez jediného předchozího náznaku, se najednou vrhne do středověku a do minulých životů a to příšerně těžkopádně (ani zdaleka ne, jak tohle umí S. S. Rajamouli). Najednou je z rozesmáté romance jakási ponurá středověká válečná záležitost, kde se charaktery hrdinů mění z minuty na minutu, následnice trůnu se prapodivně zamiluje do kohosi, kdo bez vyprovokování napadl její království. Dialogy i monology postrádají smysl. Při pohledu na ohozy a dramatické make-upy středověkých válečníků (zejména oční linky) mě napadlo, že položka na vizážisty musela tvořit podstatnou část válečných výdajů té doby. ___ A ani návrat do současnosti už to nezachrání. Přestal úplně fungovat filmový čas, takže hrdinové skočí z útesy za tmy a vylezou za světla. Běhají městem a schovávají se za rohem nebo na výletní lodi, aniž by na to v reálu měli čas. Honí je jakési klony Agenta Smitha, které bez obav střílejí na turistické riviéře… Prostě se film změní v nechtěnou parodii. ()
Fúha, tak to bola poriadna zlátanina, ktorá pôsobila strašne neprirodzene a celkový dojem tým dosť utrpel. Námetovo a formátovo to síce nebolo až také zlé, ale čo sa týka deju, okolností a výstredných mužských postáv - tak to bola naozaj kotva, ktorá to ťahala silno dole. Nemôžem si pomôcť, ale neznášam takéto excentrické typy mužov ako boli Shiv a Zakhir, takže s ani jedným som v tomto nesympatizoval, a v postate ani s "princeznou cnosti" Sairou. Jediné, čo v tomto filme asi jasne bodovalo, bol úryvok z minulých životov, ktorý pôsobil vizuálne veľmi vydarene a malo to v sebe silnú atmosféru. Bohužiaľ, to čo sa odohrávalo v súčastnosti, bolo do veľkej miery tuctové, a napriek zaujímavému námetu prepojenosti minulých životov, to u mňa akosi neslávilo úspech. ()
Hviezdičky dávam hlavne za námet, táto téma je mi milá a mám ju rada. Žiaľ celý film vyznieva len tak nejako vlažne, jediné čo vykázalo trochu akcie a nejakého zaujímavejšieho deja je pasáž z minulosti, tam sa prejavil aj indický talent na vytváranie zvláštneho iskrenia medzi hrdinom a hrdinkou, ale to bolo tak všetko. Chýbal tomu náboj, viac akcie, vzrušenia. Zo začiatku filmu sa zdá, že pôjde o obyčajnú romancu a trvá to dosť dlho než sa niečo stane, teda ak nepočítame, že spolu nezvyčajne na indické filmy druhý deň po zoznámení skončia v posteli, ešte, že to nebolo hneď v prvý deň aj keď to malo na mále. Chcelo by tom viac nejakých konkrétnejších indícií od začiatku filmu, aby to nejako gradovalo a vzrastal náboj medzi postavami, takto to bolo zabité v počiatku. Na poukázaní prepojenia hrdinu a hrdinky z minulého života a ich osudovej lásky, by sa bolo dalo vytvoriť viac napätia a vzrušenia. Pekný námet, ale spackaný, zabitý a potlačený obyčajnosťou. Hudba v tomto filme ani nebola, či bola. Už teraz si ju nepamätám. Škoda. ()
Nápad opravdu povedený, vizuálně taky pěkně koukatelné a ty kostýmy (myslím jejich minulá já) byly úžasné. První půlka, kdy se hlavní hrdinové do sebe zamilovávají je velmi pěkná, příjemná a vtipná, ovšem půlka druhá je taková... nemastná neslaná, to jejich zamilovaní v minulosti jim člověk pořádně nevěří, hlavně jí, celé to působí jen jako taková svadba z rozumu- no z jeho strany tam trocha touhy je, ale z její nic. Co se týká záporáka- já mám pro takový zamilovaný magory většinou slabost, ale tady mi přišel až moc vyšinutej a nějak sem mu tu jeho lásku vůbec nevěřila- tedy v jeho současném já, u něj byla zase procítěnější minulost a současnost jen čisté šílenství z léků, kterýma jej doktoři dopovali. Navíc musím srovnat s Magadherou- tady je za mě trochu lépe zvládnuta první půlka, ale zato v Magadheere vztah celé trojice v minulosti a poté celkové protnutí obou časových linek (navíc kdo si může říct, že byl ve dvou životech zabit tou stejnou zbraní, že? To je v Magadheeře hodně povedená část) PS: ani nevím jak, ale přes všechny ty mouchy sem ten film viděla snad už asi milionkrát a úplně se do něj zamilovala ()
Reklama