Reklama

Reklama

Dangal

  • Indie দঙ্গল (více)
Trailer

Mahavir Singh Phogat (Aamir Khan) býval vynikající zápasník, ale musel nechat sportu, aby si našel práci, která ho uživí. Doufá, že jednou aspoň jeho syn vyhraje pro Indii medaili. Jenomže se mu narodí samé dcery, a tak zklamaný Mahavir na svůj sen pomalu zapomíná. Pak si ale přijdou rodiče dvou chlapců stěžovat, že Mahavirovy dcery zbily jejich syny. Dívky se k tomu přiznají a Mahavir si uvědomí, že i když má dcery, ještě to neznamená, že z nich nemůže vychovat zápasníky. K překvapení a nelibosti celé vesnice je začne trénovat k zápasení. Film je inspirován skutečností. (rikitiki)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (98)

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Po všech filmových směrech se cítím po zhlédnutí neuspokojen. Snímek mi přijde snad ve všech směrech trochu nedotažený. Nepřišel mi ani moc vtipný, ani moc zajímavý a ani moc dramatický (snad z výjimkou finále, u kterého jsem si to ani jinak nedovedl představit). Kdyby se v hlavní roli nevyskytoval můj nejoblíbenější indický herec, tak bych u snímku dost možná i trpěl. Především část do prvního intermezza byla žalostná a lehce nudná. Po přestávce se přeladilo na podstatně vážnější notu a snímek měl místy co do sebe. Ocenění si tedy zaslouží snad jen Aamirova brutálně tělesná obměna. Nikdy bych nevěřil, že se dokáže vykrmit v tak tlusté prase a následně se za 5 měsíců stát kulturistou, kterému by snad každý kromě mě mohl závidět. Celkově moje hodnocení nepřeleze tři kousky a musím se přiznat, že absolutně nerozumím zdejšímu nadšení. Pochopil bych ho snad jen v rámci indického diváctva. ()

Happens 

všechny recenze uživatele

Ten indický rukopis mi úplně nesedí. Jak na místo toho, aby kývli normálně hlavou, začnou hlavou kroutit osmičky ve vzduchu a přehnaně kladou důraz na super zdlouhavé rádoby akční scény s cinkající hudbou, to přebíjí kvalitu filmu o ženském wrestlingu a jiných genderově korektních problematikách způsobem poněkud rozmarným. ()

Reklama

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet INR700 milionov (približne $11miliónov)Tržby USA $12,391,761Tržby Celosvetovo $302,895,451 (Historicky rekordný zárobok pre Indiu z toho silných $193milionov len priamo z Číny, sila, Čína vládne)▐ Ďalšie veľké prekvapenie z Indie. Príbeh o dievčatách súperiacich v jude je šikovne zostavaný a hlavne pútavo natočený, čo sa týka bohatej minutáže nie šanca na nejaké slabšie chvíľky. Herecky na úrovni, súboje a výcvik je prehľadne natočený, má to správne grády, nechýba správna dávka dramatizácia a ešte dokonca je to natočené podľa skutočných udalostí. /80%/ ()

Pajky3 

všechny recenze uživatele

Tohle je moje první setkání s indickou kinematografií, pokud nepočítám nějaké koprodukce a asi jsem si nemohl vybrat o moc lépe. Sportovní filmy, založené na skutečném příběhu totiž nikdy nezklamou a vůbec nevadí, že jde o sport, který mě nijak nezajímá. Tenhle je totiž jiný a delší než jsem zvyklý z americké produkce, což však nakonec také nevadí. Nic se zbytečně nezkracuje a přitom to nevypadá, že by tam bylo něco navíc. Přistupoval jsem k tomu s obavy, protože jsem nevěděl, co čekat od indických filmů a nakonec odcházím nad míru spokojený. Doufám, že takových !přehlížených" kousků nakonec najdu o něco víc. ()

higuain 

všechny recenze uživatele

Zpočátku mi to přišlo, jak nepovedená parodie. Otec zápasník má mindrák, že nevyhrál medaili, a tak chce syna, aby jí vyhrál za něj. Dostane ale samý dcery, tak je z toho strašně na dně, ovšem jen do chvíle, kdy dvě jeho nejstarší dcery zbouchají nějaký drzý kluky a jemu dojde, že oni vlastně taky "mají zápasení v krvi" a začne je k jejich nevoli trénovat. No prostě jeden facepalm za druhým. Nicméně jak byla první polovina filmu přihlouplá, tak ta druhá "vyloženě sportovní" byla oproti tomu fakt dobře natočená. Tak dobře, až mě to ke konci dojalo. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (15)

  • Film byl promítán také v indickém parlamentu ve snaze posílit postavení žen ve společnosti. (HellFire)
  • „Dangal“ je indický název pro zápasy ve wrestlingu. (radecacek)

Související novinky

Reklama

Reklama