Recenze (133)
Tajemství loňského léta - Teplý krevetový salát (2021) (epizoda)
Slušně odsýpající seriál, který si užijete, když dáváte pozor. POZOR, SPOILER! Jsem jediný, komu v tomto dílu došlo, že se v tom moři odehrál naprosto brutální twist s těmi dvojčaty? Nemůžu se dočkat dalších dílů, sovy nejsou, čím se zdají být!
Interstellar (2014)
Je to famózní film, ve kterém trochu zamrzí pár wtf momentů (jako třeba nečekané angažování farmáře/pilota k letu do vesmíru). Jinak mě to zarazilo do sedačky.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Takže prosím - stručné představení dvojky Transformers bych shrnul jako předlouze natahovanou a totálně promakanou upoutávku k nadupané počítačové hře, která navzdory své technicky brilantní stránce ve stopadesátiminutové stopáži nudí k smrti. Odmyslím-li si ty skvělé trikové scény, kterých jsou vážně MRAKY, zbývá mi zcela stupidní "příběh" obsazený vesměs nesympatickými lidmi (ten neurotický Shia a jeho rodina snad ani jinak působit nemůže a Megan je už pomalu karikaturou reklamy na dokonalou ženu, nemluvě o zbytku osazenstva, zejména na univerzitě pro zbohatlické dětičky, kam chodí výhradně sexbomby s devadesátkošedesátkovými mírami...) Je to dílo filmového génia - po technické stránce. Po té obsahové jde o naprostou ubohost tvořenou těmi nejfádnějšími klišé, kde dokonce některé scény ani nedávají smysl a pozbývají racionální návaznost, jako by se násilím zkracovala stopáž. Jenže who cares? Kino bylo plné dětí, rozsypaného popcornu a smíchu, sotva se na plátně blýskl lak trapných "Dvojčat". A o to tady asi go...
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Dlouhá poukázka na ocenění za masky bez hlubších emocí.
Vzpomínky na lásku (2004)
Pohlazení po duši, při kterém se brečí.
Po přečtení spalte (2008)
Poměrně slabý a nevýrazný film, nejen na poměry bří Coenů. Nebýt Brada Pitta, bylo by to **+.
Milionář z chatrče (2008)
Moje preventivní nedůvěřivost je totálně rozválcovaná jedním z nejhezčích filmů, co jsem kdy viděl!
Anděl Páně (2005)
Po mnoha mnoha mnoha letech se zrodila opět skutečná filmová pohádka...
Jezero smrti (2008)
O spoustě filmů se říká, že nejsou pro slabé povahy. Jezero smrti je ovšem jedním z mála, u kterých toto doporučení není pouhým klišé.
Hon na Orla (2006)
Přímočarý děj prakticky bez zápletky. Pouze snůška vojenských přestřelek, byť efektně nasnímaných. Film beze smyslu.