Recenze (216)
McFarland: Útěk před chudobou (2015)
4 jenom díky Costnerovi, dle mého názoru je zpracování slabé a málo záživné.
Focus (2015)
K dokonalosti nic nechybělo... bohužel, ale přebývalo :( Finiš byl na mě zbytečně překombinovaný a tak jednu hvězdičku měním na černou kaňku.
Náš vůdce (2008)
Pane jo, to snad ani není možný co všechno maj ty Bundeswéři zakořeněno v genech.
Hokejový zázrak (2004)
Růža by si mohl s Emerickejch mladíků vzít příklad pro příští nominaci. Kurt good job, škoda zbytečných scén, které byly přitažené za vlasy :(
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Opět výborný džouky, Jimův táta jako vždy na oscara :D .. hned jdu z nostalgie do jedničky (y)
Konspirátor (2010)
Skvělá avšak marná obhajoba proti kladivu na čarodějnice. James si šplhnul oproti Sviňákovi (y)
Seabiscuit (2003)
Mezi moji oblibenou knihu v rannem veku patrila kniha o konich vcetne bojovnika a velkeho srdcare Phar Lapa. Seabiscut byl take konem co nevyhraval nohama, ale srdcem. Pouze 4* za prilis pateticnosti.
Děkujeme, že kouříte (2005)
Na 5 to neni, jelikoz jedno zhlednuti postaci. Ale jinak sem se ani minutu nenudil, az na predposledni monolog (cigarety bych synovi koupil) smekam pred promyslenym recnictvim. Great
Lukostřelci (2011)
Slabší kopie Apocalypta.
Zmizení (2013)
Děj, atmosféra, herci 5*. Pár nesrovnalostí (kam zmizel tesařský pás? Alex - že by nekvák? a finále také nic moc.