Recenze (216)
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
YLOVE Y OU
Pásky z Nagana (2018)
Ke kladům netřeba se již vyjadřovat, ale rád bych zmínil můj drobný osobní záporek. Volba a vhodnost hudby v jednotlivých pasážích.
I dva jsou rodina (2016)
"Melodie v duši"
Vetřelec: Covenant (2017)
Zdejší hodnocení mě nemile zaráží. Jsem rád, že se od těchto kritiků dokáži odprostit a film si užít. Dostal jsem přesně to co jsem potřeboval: sci-fi. Waterston je zralá na Oscara, její charakter byl špička celého filmu: romanticka, citlivá, ale na druhou stranu byla silná, vůdčí, predvidava, organizovaná.
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
AJ,Jura se mi rázně zaryl pod kůži. Po 25letech od přečtení knížky, jsem si připomněl vše, kdy i já byl jura :)
Anděl Páně 2 (2016)
Díky nudné 1 pridávám 1*. Jediné co bych vytknul bylo možná až přehnaně zbytečné násilí v konkurenčním boji mikulasu, to v té době (1pol.20.st) pokud bylo tak určitě ne v takovém stylu (inspirace krakonos a lyznici). A volba Abrhama s jeho sedou dekou (prehazovackou) mi take neprisla vhodna. O obsazení L. Bílé snad není třeba přidávat negativ,každopádně palec dole.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
chyběli mi Abramsovi exteriery
Horší už to nebude (2006)
Miluju tu jiskru mezi Willem a Maggie, i kdyz je to na prvni pohled celkem nerealne, tak me to proste bavi :D P.S:kytarova scena
Na život a na smrt (2013)
Když píšou, ze je to podle skutečnosti tak proč by si Lutrell vymýšlel? Aksn real survajvl od začátku a až do konce.Cng & thx
Trollové (2016)
Tak jak jsem se na to vůbec netěšil, tak o to víc mě to potěšilo, překvapilo, pobavilo... Děti i rodičové spokojeni :D