Recenze (216)
Bokovka (2004)
Vůbec nevím proč mám Tosima v oblíbených, až jsem přišel na to, proč bych ho tam neměl mít :D Obyčejný, ale neobyčejně pohodový film.
Titanic (1997)
Titanic je pro mě láska, která mi dokáže rozbušit srdce.
Vetřelec (1979)
1979? Neuvěřitelná kvalita a nadčasovost.
Týpci a zbraně (2016)
Moje krev (Phillips nikdy nezestárne:D ). Film se roluje jako kameny, chvilku mě zvedne ze židle, jindy naopak připoutá s pevně sevřenými pěstmi a zatnutými zuby, občas vytrysknou i jiné emoce, prostě takové hore/dole umocněné ladně/spádně/vychytaně poslouchatelným soundtrackem (a na to já si potrpím) . Herecké obsazení přesně takové jaké má být Teller&Hill se hledali až se našli, Ana pro mě milé(nové) překvapení. JEDINÁ chyba, která mě na filmu velmi irituje je Bradley - i přesto že patří k mým top, tak zde mu tato postava role nesedla, jeho roli mu vůbec nevěřím. Nikdo nejsme dokonalý a tuto pihu neřeším a film si nenechám poškodit.
Présumé coupable (2011)
souhlas verbal
Pyšná princezna (1952)
Filmové zpracování není věrnou kopií knižní předlohy, ale i tak hlavní indicie jsou stejné. Přesto tyto odlišné niance nejsou na škodu. Navíc kombinace Ráž/Vránová/Zeman zasluhují Oscara.
Určitě, možná (2008)
Poutavý a spádovitý příběh, který je vyprávěn jako pohádka (hádanka) na dobrou noc :) Vtipné historky doprovázejí hlavního hrdinu (už tak od pohledu vtipného) v průběhu jeho známostí. Isla je taky favoritka :)
Narcos (2015) (seriál)
Plata o Plomo? :D
Vesnice (2004)
Po několikátém zhlédnutí musím hodnotit full star. 104minut jsem polknul jak malinu. Atmosféra, zápletka, chemie (Choakýn vs Dallas), výkony hlavních i vedlejších, pro mě TOP.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Konečně sledovatelné eSvéčko. Ale jinak z mega přefouklé bubliny se po intru stává obyčejnej balónek. BB8 (y) Edit:po rogue one a opětovném zhlednutí - přidávám *