Recenze (1 870)
Plebs (2013) (seriál)
Vždycky jsem chtěl Britku pozvat v Římě na orgie :) Jsem si vědom, že hodnocení bude velmi kolísavé a individuální...Mně to nicméně sedlo..."Už jsem to dohrál" :) aneb Grumio na Palatin!!!
Batesův motel (2013) (seriál)
Psycho revival...
Hon (2012)
Zlomené srdce je zlomené srdce...I když chodíte jen do školky a jste blonďatý démonek ..Presumpce viny na dánský způsob...Realismus a prožitek mi ovšem zásadně narušovaly tři skutečnosti - na Kláru byla její lež až příliš promyšlený konstrukt, rozhovor s psychologem byl vyloženě nátlakový a nedával Kláře jiné východisko, než ve lži pokračovat a konečně šavle paní ředitelky...
Defiance (2013) (seriál)
Bar z Hvězdných válek těsně před zavíračkou, kde byla taky galaktická verbeš všeho druhu, divná barová kapela a náběh na pořádnou kocovinu...A provozního tu dělá chlapík , kterého už nechtěli v Terra Nově ani Lebkounech :)
Rabínův kocour (2011)
Kočka seřere papouška, začně mluvit, domáhat se bar micva a glosovat religiózní i obecně lidské nešvary...Padni komu padni - Arab, Žid, Rus, kanibal...Pouštní vozítko se zástavou kombinující Ruskou orlici a Davidovu hvězdu je vysněným ztělesněním náboženského dialogu...Možná to chtělo jen méně smířlivosti, více kočičího humoru a ironie...
Gambit (2012)
Colin hrál v několika skvělých filmech a mnoha podivných a zbytečných...Toto je ten druhý případ...Na Alanovi je vidět, jak zoufale prahne po pořádné roli...Britská angličtina už dlouho nebyla tak otravná...
Metro (2013)
Matka je sice kráva, jeden z hlavních hrdinů vypadá jako geroj Putin, řídící panely ve velínech zase jako ze Slušovic a logistika ruských záchranných složek je děsivější než cokoliv jiiného, ale jinak čistokrevný katastrofický film plný gradace a napětí, který tu již dlouho nebyl...A také vody...Narázová vlna a borcení davu formálně perfekní...
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Pilot nám zatím ukázal Da Vinciho jako smažku a obouruč šermíře s nadáním spíše pro kouzla, který jako dospělý jinoch dělá stále kejkle ve Verrocchiově dílně...Taková pohádková renesanční verze Merlina, co v mládí zabloudil k madoně ve skalách, potřeboval by psychoanalýzu a rovnou by se vrhl na portrét medicejské milenky...Co by jeden čekal od Goyera, který má na svědomí dubový kolík do srdce třetího Blada...A nemusíte být ani kunsthistorik...Více vidět a vědět netřeba...
Víla (2011)
Svérázný film, co se prezentuje jako francouzská komedie, ale ve sklutečnosti se podobá finským snímkům Kaurismäkiho v kombinaci s komikou Pana Taua v depresi...
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Je rozdíl mezi retrem, oldschoolovou žánrovkou a zbytečným anachronismem s nezvládnutým přepisem předlohy...McQuarrie pro někoho pečlivě buduje atmosféru, já si naopak myslím, že mlží, natahuje a jen povinně odškrtává položky z akčně-kriminálního menu, přičemž ojedinělé akční vsuvky mu příliš nejdou a komediální prvky už překračují rovinu parodie...A co na tom, že Cruise je v pohodě, když Rosamunda má jen jeden vytřeštěný kukuč a oba v ústech tak strašlivé dialogy...Duvall byl kabrňák vždycky, ale jeho noční sniper mód mě dostal...