Recenze (175)
Sin City - město hříchu (2005)
Perfektní efekty, zajímavé komiksové zpracování, skvělí herci. Pět hvězd jako když vyšije
Bílé peklo (2001)
Perfektní podívaná, člověk se nenudí ani na minutu, film je o to zajímavější, že je podle skutečné události. 5 * je zde zasloužených.
Saw 2 (2005)
Kvalitní pokračování vynikající jedničky. Není co dodat, opět nechyběla zajímavá zápletka, překvapivý konec a nechutné situace:-)
Božský Bruce (2003)
Film pro pobavení, nic víc nic míň:-)
Nekecej a pádluj! (2004)
Kámoš mi říkal, že to je blbost, tak jsem to zkoukl a musím konstantovat, že to docela i šlo. Zhulený psi, medvěd apod. fóry celkem stály za to, takže průměr
Městečko South Park (1997) (seriál)
Kyle's mom is a big fat bitch...
Dobrá čtvrť (2005) (seriál)
Ze všech současných seriálů ten nejlepší, ale já tento žánr prostě nemusím.
Kulový blesk (1978)
klasika
Ecce homo Homolka (1969)
klasika
Panenství na obtíž (2004)
Jedna hvězdička je jen za poměrně pěkné hlavní protagonistky:-) norové mají věru zvláštní jazyk:-)