Recenze (99)
Temný rytíř (2008)
Komiksový žánr už asi nikdy nebude jako dřív. Temný rytíř je totiž výborný. V podstatě mu nic nechybí - výborná kamera, výprava, hudba....a samozřejmě herci, každý zúčastněný odvádí skvělou práci a to i v těch nejmenších roličkách(snad jen M.Gyllenhaal je pro mě méně půvabnější než K.Holmes:-)), ale přeci jen nad všemi jeden vyčníval - JOKER, záměrně píšu Joker, protože žádný Heath Ledger ve filmu nehrál, místo něj tam byl jen a pouze Joker - byl neuvěřitelný a pokaždé když zmizel z plátna jsem se nemohl dočkat až jako čertík z plechové krabičky zase vyskočí zpátky. Pokud by byl Temný rytíř můj poslední komiksový film v životě, který jsem viděl, nemohl jsem vybrat lépe!
Napříč vesmírem (2007)
Popravdě jsem kromě toho, že je poskládán z písní od Beatles, o tomto snímku nic nevěděl a s vědomím, že nic lepšího než Moulin Rouge zkrátka vzniknout nemůže jsem k němu přistoupil s otevřenou hlavou, vyplatilo se. Hlavně v první půlce je to odzbrojující pozorovat příběh mladíka setkávajícího se v 60.letech s hippies a osudovou láskou. Druhá část na mě byla až moc psychadelická a kýčovitá, přesto atmosféra květinové éry z filmu jenom stříká:-))3* a půl.
Tvrdé palice (2008)
Švihák George prostě tyhle dobovky umí točit, skvěle zachycuje retro atmosféru a v případě Leatherheads to okořenil i pěknou porcí grotesknosti:-)) Moooooc příjemná podívaná!!
Hard Boiled (1992)
Rozlučka J.Woo s Asií a s ní nejakčnější film z nejakčnějších.
Ruiny (2008)
Adéla ještě nevečeřela? Celkem povedený horor/thriller s velmi dobrou atmosférou a exteriéry. Navíc z lékařského pohledu, pro medika velmi slušná praxe:))
Stalo se (2008)
Ani mi nevadilo, že jsem se nedočkal nějaké Shyamalanovské pointy, na kterou jsem si u jeho filmů zvykl, co mi ale vadilo je, že filmu chyběla i atmosféra jeho předchůdců. M.Night, tak už úplně ztratil šestý smysl a přestává být vyvoleným - to není dobré znamení:))
Prosíme přetočte (2008)
Velká pocta amatérským nadšencům všech kategorií v invenční, bizarní a zábavné podívané, nekonvenčního tvůrce M.Gondryho s excelentním Jackem Blackem, který si tak jen upevnil přední pozici v seznamu mých nej. herců.Také vás po filmu svrběly ruce touhou něco hned vytvořit?:))
Clona (2008)
Hůů, baff!!! Další z řady zbytečných předělávek asijských hororů přináší pouze velkou přehlídku klišé, ale také velmi hezkou RachaelTaylor a vtipnou závěrečnou pointu, která na vás ovšem pomrkává moc brzy před koncem. Takže vyfotit a nevyvolávat:))
Sexy párty (2002)
Hodnotim dle prvního dojmu-já se prostě bavil.
Určitě, možná (2008)
Bavil jsem se? Překvapil mě závěr? Definitely!! Vzpomenu si za pár dní na tuhle romantickou komedii? Maybe. Nicméně, i přes možná zbytečně dlouhou stopáž, se mi tohle dílko s neskutečným sympošem Reynoldsem velmi líbilo - 3 a půl***. A Isla Fisher je pro mě nový herecký objev, který snad bude ve filmech vidět častěji!