Recenze (553)
Adios Django (1966)
Franco nero v jedné ze svých slabších rolí ! Ale western poměrně pěkný !
Agáta a V.I.P.ky pipky (2008) (pořad)
Ty vole co tohle tady dělá ? To už si děláte prde* ne ?
Alenka v říši divů (2010)
Kam se hrabe Cameron se svým Fantasy Avatarem jednoznačně králem fantasy je Tim Burton !! Opět splnil má očekávání a to od uplného začátku až do uplného konce .Skvěle jsem se bavil a opustil na chvíly realitu ! Skvěle herecky obsazené a doplněné okouzlují hudbou . A vytvoření říše divů ? Naprostá paráda ! Plnej počet a těším se na další Burtonovku :) Jo a abych nezapomněl : Kdybych nevěděl že ve filmu hraje Johnny Depp,tak bych ho ani nepoznal :) a tím musím říct a pochvalit opět jeho herecký výkon
Anděl na horách (1955)
Dobrý film jako každý s Jaroslavem Marvanem
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Pecka pořad občas nějakej slabší díl který mě moc nebavil ale většinou to stálo za to a že to je převzanej pořad od někud ? to mi vůbec nevadí Zdenda válí , já se válím smíchy něco se přiučím a o tom to je ne ? :) těším se na slovenskou verzi :)
Áno, šéfe! (2011) (pořad)
Slovenská verze pořadu ano šéfe mi přijde o něco slabší než ta česká ale co mě potěšilo že Jaroslav není takovej hulvát jako zdeněk sice né o moc ale je to lepší . jen co se mi moc nelíbí že do toho obsadily českého kuchaře možná kdyby obsadily slovenského bylo by to na lepší urovni
Assassin's Creed : Lineage (2009)
Brát to jako film mi přijde blbost ale jako "doplněk a spestření ke hře" to není zas tak špatný
Austin Powers: Špion, který mě vojel (1999)
Dlouho sem tak trapnou komedii neviděl
Avatar (2009)
Ano patřím mezi ty debílky kterým avatar říka jen jedno a to :Hnus hnus hnus a ještě jednou hnus , totálně nudné ničím nezajímé ale přesto je to 13. nejoblíbenější film to fakt nechápu .
Avatar: Stvoření Pandory (2010) (TV film)
Vše co se točí kolem Avataru je shit