Recenze (553)
Dukla 61 (2018) (TV film)
Jako super !!! Nedávno Metanol a teď Dukla 61. Palec nahoru pro Českou televizi !!! Po shlédnutí první části hodnotím 5* a jsem už natěšený na část druhou !
Trojí život (2018) (TV film)
Ale jo , nenáročná pohodová komedie , pobavil jsem se .
Banik!!! (2018) (TV film)
Kdo komu fandí by se sem tahat nemělo. Taky fandím jinému týmu než je Baník ale moje hodnocení to neovlivní.nikdy jsem se o tento klub nějak extra nezajímal ale za tento dokument jsem velice rád, je krásně zpracovaný a dozvěděl jsem se spoustu věcí které jsem nevěděl :) A člověk musí uznat že to byl vážně dobrej klub :)
Policie v akci (2017) (pořad)
Ano dal jsem tři hvězdy, musel jsem víte kolikrát jsem se u toho zasmál jak je to trapný a primitivní ? :D
Rozpolcený (2016)
Zajímalo by mě koho napadlo to označovat jako horor. Řekl bych že spíš thriller. Potěšující byl na konci filmu Bruce Willis takže jsem dal o hvězdičku víc
Všechno nebo nic (2017)
No nečekal jsem od toho moc ale byl jsem mile překvapen, milá komedie u které se člověk odreaguje a dost zasměje . Jen škoda že to celé kazí tak nějak ten dabing
Bláznivá noc (2016)
Ale jo celkem příjemná oddechovka :) která se nevlekla a utekla rychleji než by si možná člověk přál.
Sinister (2012)
Co na tom chválíte ? U tohohle se má někdo bát nebo lekat ? To je h.v.o horor
Vrah ve mně (2010)
To jako vážně ? Tohle je absolutní odpad !!
Vyšehrad (2016) (seriál)
Po prvním díle dávám plný počet :D Uvidíme jak se to bude vyvíjet dál