Recenze (553)
Příběh z periferie (2012) (amatérský film)
Tři hvězdy a hned vám povím proč . Nemůžu hodnotit stejně jako u ostatních filmů jelikož se jedná o amaterský film. Je vidět že na tom někdo strávil spoustu času což jsem se i v zajímavostech dozvěděl a obdivuji každého kdo se do něčeho takového pustí a dokáže to dotáhnout do konce :) Shlédnuto 1.7. na CSfilm.
Domácí péče (2015)
Hmmm esoterika jelikož s toho mám srandu a koukám na ty lidi jak na blázny a nevěřím tomu tak mě nezaujal ani tolik tento film . Škoda no příště můžou natočit něco s panem Stanislavem Brázdou .
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
4. díly a člověk se v tom pořád nějak nevyzná a to je na tom to krásný :) už se těším na další snad se už něco dozvíme
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
2 hvězdy za Jarouška :D
Trabantem Jižní Amerikou (2014) (seriál)
Sice předčasné hodnocení ale věřím že se to tak i udrží . Ani jeden film nezklamal tak to určitě neudělá ani serial.
Trabantem napříč Afrikou (2011)
Co k tomu dodat? Prostě nádherná podívaná , člověk si krásně u toho odpočne.
Hořící keř (2013) (TV film)
Celý film se táhne jak sopl z nosu po prvním díle už se začíná člověk nudit ve filmu není zas tak moc co by člověka zaujalo. Co se ale musí pochvalit je kamera a skvělé výkony herců , jinak nic zajimaveho, že komunisti byly v těchto ohledech pěkný kurvy ,víme i bez tohoto filmu . Takže za mě pouze 1 a půl hvězdy ;)
Mrtví a neklidní (2013)
Moc povedený zombie film trošku jinak než jste zvyklý a musím říct že i tímto stylem se mi to moc líbilo. Vraždění,humor,napětí,láska = povedený film a dokonce i s příjemnou muzikou :)
Stážisti (2013)
Samotnemu filmu bych dal 3 hvězdy ale díky těm hláškám musím dát 4 hvězdy :D a hlavně to musím sdílet na néťu !!!!
Když se čas naplnil... (1980)
Film si pamatuju už jako malej kluk ale když jsem ho viděl v programu nemohl jsme odolat a musel jsem zase shlednout a supeer :)