Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Přátelé (1994)
Teorie velkého třesku (2007)
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
Hra o trůny (2011)
Ajťáci (2006)
Útěk z vězení (2005)
Pro mě osobně - unikátní. Mluví se o strmém pádu po první serii... no... Těžko vyvracet fakt, že první série byla jednoznačně nejlepší. Byla! Byla tak dobrá, že snad zítra vytáhnu ze spodního šuplíku dvd s nápisem "Prison Break - 1. serie" a do toho úžasného dobrodružství se pustím znovu. Ale nejen kvůli první serii! Je spoustu názorů, že měl seriál skončit po první serii a šmitec... No, opravdu by to bylo vono? "Escape Is Just The Beginning" bylo motto druhé serie a ikdyž se seriál změnil, chlapci se vyvlíkli z vězeňskýho mundůru, tak to na napětí neubralo. Když se nad tím zamyslíte, dává celá druhá série smysl a má svůj význam. O smyslu dalších dvou serií platí totéž. Člověk musí být vůči podobným seriálům tolerantní a nehledat důvod proč je kritizovat. Takže pokud nejste intelektuálskej hnidopich můžete s čistým svědomím říct, že se jedná o možnou realitu. I třetí serie byla skvělá a na její grády si živě (ikdyž je to už rok a půl) vzpomínám. O hercích (oblíbený / neoblíbený) psát nebudu... Ale jedna vlastnost Michaela "zařídila" pokračování do 4. serie. Jeho touha po spravedlnosti a vlastně i pomstě. Pravda, že seriál mohl skončit, ale díky díky díky scénáristům, že nám věnovali ještě jednu úchvatnou sérii. Opravdu nic nechutná tak sladce (nebo snad hořkosladce?) než pomsta a 4. serii (i poslední epizodu) považuju za dokonalou těčkou za tímhle famózním dobrodružstvím.