Recenze (52)
TRON: Legacy 3D (2010)
Kašlu na příběh tohle byla 126 minutová klipová jízda Daft Punk přidejte IMAX kino a hodnocení je takové, jaké je.
Posedlá (2009)
Ani na vteřinu. Ani na vteřinu nevěřím, že by chlap po 3 letech manželství vyhodil z auta Ali Larter ve spodním prádle.
Slovácko sa nesúdí (1975) (seriál)
Slivovice + Víno + Kroner s Velenem + Galuška a Moravské Slovácko = 5*
Dračí příběh (2008) (TV film)
Ano dámy a pánové toto je špatný film.
The Gamers (2002)
Neskutečná věc a nostalgická vzpomínka na moje vlastní začátky kdysi dávno.
Avatar (2009)
Forma zvítězila nad obsahem zdrcujícím způsobem a mě to vůbec nevadí. Kvůli takovým filmům chodím do kina. Bravo Mr. Cameron
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Věděl jsem, že tohle není film pro mě, ale slíbíl jsem, že půjdu tak jsem šel...Neviděl jsem první díl ani nečetl knihu no po tomto zážitku neudělám ani jedno.
Doom (2005)
Jenom kvůli posledním zhruba 20 minutám.
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Tohle je kult!!!
Xena (1995) (seriál)
Ač to bylo ke konci strašně přehnané, kdy člověk už poslední díly sledoval s otevřenou pusou a nechápal, jestli se smát nebo brečet, tak přece jen v pubertálním věku to vůbec nevadilo...