Recenze (8)
Centurion (2010)
Film se tvářil dobře, ale čekal jsem od toho víc. 3* jen za to, že se tam vyskytuje Skotsko.
Jump street 21 (2012)
Skvělá komedie. Dlouho jsem se takhle u filmu nepobavil. Nic přemrštělého, všeho s mírou.
Zloději času (2002)
Jako menší, jsem měl tento film hodně rád, ale teď, kdy jsem si film pustil po několika letech, si nedokážu vysvětlit, co se mi na na filmu líbilo. Film má dobrou myšlenku, ale je odfláknutý. Nejde mi do hlavy, že když pomáhali tomu černochovi tancovat, že je nikdo při tom neviděl, vždyť pořád byli u něho. Někdo by je musel vidět !!!. Normálně bych dal jednu *, ale že mám rád filmy s časem, tak dávám 2*
Evoluce (2001)
Film, u kterého se dobře odreaguji a bavím. Moje nejoblíbenější scéna je, když Wayne začne "nahánět" ptáka a zpívá "koko". U toho se vždycky zasměji.
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
Už ne, prosím ne. Za poslední roky jsem vytvořil alergii na všechny pořady co mají v názvu " Česko Slovesko"
Česko hledá SuperStar (2004) (pořad)
První řada dobrá, druhá už byla horší a ta třetí ..... radši nekomentovat
Návrat do budoucnosti (1985)
Cestování časem mě vždycky fascinovalo a vždy když nad tím začnu přemýšlet, říkám si co kdyby .... Tento film je přesně o tom. Nejradši mám z filmu výraz Dr.Emmeta Browna, když vytáhne svojí teorii o totálním paradoxu.
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Klobouk dolů Beare. Můj nejoblíbenější pořad na Discovery Channel