Oblíbené filmy (10)
Dantovské peklo (2010)
Moc se mi líbilo. Příběh, temné peklo, animace i takové zvláštní rozostření. Je to drsný příběh o lidské povaze a zlu v něm, o lítosti, o nenávisti i o lásce.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Sin City - město hříchu (2005)
Tak tento film mě dostal. Byl jsem prostě nadšený. Skvělé komiksové zpracování po výtvarné stránce. Takto si představuji "NOIRE" a komiks na plátně. Nadsázka, drsňáctví, mužnost, krása . . . Moc se mi to líbilo.
District 9 (2009)
Tak teď už mi nezbývá než dát všechny body. Tak absolutně pesimistický a temný film, kde se nic nedaří a není to černý humor, jsem již dlouho neviděl. Prostě nikdy nic se nepodaří, vše se mění každým záběrem a i ten nejkladnější za chvilinku podrazí nohy. Konec je sice trošku dle Hollywoodu, ale asi to nakonec po té beznaději patří. A je to vlastně šťastný konec??
Klub rváčů (1999)
Tak toto mě absolutně dostalo a odbouralo. Tento film by měli snad zakázat, protože se po něm určitě zvedla vlna sebevražd, jak je depresivní a nihilistický.
Kid (1921)
Je to film, u kterého se nahlas zasměju, ale i zapláču. Zde Chaplin dokázal svou genialitu.
Moderní doba (1936)
Dokáže mě vždy rozesmát. A vlastně je jedno, která je to scéna, všechny jsou úžasné.
Muriel se vdává (1994)
Sladkobolná a drsná komedie z australské produkce. Opravdu moc povedý film.