Recenze (186)
Trojí hranice (2019)
To byli ale greedy hlupáci. A za tu mulu bych jim dala kopačku do hlavy.
Pýcha a předsudek (2005)
Nikdo neumí říct "I love you" tak, jako Mr. Darcy.
V Billově mozku: dekódování Billa Gatese (2019) (seriál)
"Tenhle globální problém lidstva je potřeba vyřešit." "Hej, Bill na tom už maká."
Marianne (2019) (seriál)
Nelogické, nelogické a ještě jednou nelogické.
Marcella (2016) (seriál)
Opravdu mám problém oblíbit si seriál, kde hlavní hrdinka je naprostý magor, ve zlém smyslu slova, a všechno jí prochází. Krimi linka pak může být sebezajímavější, nicméně když se vyšetřovatelka chová ke všem jako naprostá krá*a, tak si radši pustím Vraždy v Midsomeru.
To (2017)
Je to FILM, ne HOROR! Propracovanej příběh s prvky napětí, hororu, vtipu, dramatu.. Prostě Kingovina, ne jedoduchá epika s jednou lekačkou vedle druhé.. Nedokážu si představit, jak by asi vypadala k knižní předloha (a jak by asi byla úspěšná), kdyby IT měl být stejně děsivej, jako Annabelle. Nebudu to okecávat, úzkoprse se tu totiž srovnávají jabka a hrušky. PS: Bill Skarsgård nepopsatelně boží!
Černá listina (2013) (seriál)
Trochu ozvláštněná kriminálka se zajímavými příběhy a skvělým Jamesem Spaderem, jehož filmová profesionalita čiší z každého záběru. Co ale nepochopím je, kdo proboha dal roli téhle M.Boone. Když pominu její šíleně plitké herectví, největší problém mám s bojovými scénami. Její pohyby působí neohrabaně, někdy až komicky (pokud ji ovšem zrovna nezaskakuje dublérka). Všechno stojí (J. Spader) a padá (M. Boone) na ústřední dvojci. Což je teda dost blbé. A tedy dál, než jako pozadí pro vaření oběda, se tahle věc v mém kinematografickém žebříčku nedostane. Update: Nepochopitelné a vyloženě debilní chování hlavní hrdinky, jako by snad měla permanentně pms, mne odradilo od dalšího sledování seriálu od cca půlky 3. série.
Star Trek: Do neznáma (2016)
Line, ty hňupe, máš skvělý a schopný herce, tak proč proboha používáš největší zabijáky akčních scén (rychlý střih, roztřesená a až moc přiblížená kamera)? WhyyyyY?!
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Skvělý animák, chyběla mi tam ale mezidruhová erotika. Fajn fajn, já vim, ale aspoň tu pusu si dát mohli, sakra!
Daredevil (2015) (seriál)
Tento seriál mne donutil totálně posunout měřítko hodnocení seriálů vytvořených na základě komiksové předlohy. Bye bye Arrow.