Recenze (324)
Expanze (2015) (seriál)
Originální a řekl bych revoluční sci-fi, které vytvořilo svůj vlastní subžánr. Sledovat Rocinante při souboji je naprostá pastva pro oči a snad každá postava je něčím zajímavá.
Otec (2020)
Tak tohle mě vážně dostalo. A přitom vůbec nevím proč.
Mandalorian (2019) (seriál)
Až na některé těžkopádně působící souboje jsem si tenhle seriál oblíbil. Jsem rád, že se zase něco ze světa Star Wars povedlo. - Doplnění páté hvězdičky během druhé série. Důvod asi netřeba vypisovat :-)
Alita: Bojový Anděl (2019)
Ale jo, dám pět hvězd. Ať všem těm kritikům a "odborníkům" prasknou žíly.
Farmlands (2018)
Vývoj v JAR bude ještě zajímavý. A v budoucnu v Evropě také. Ke shlédnutí zde: https://www.youtube.com/watch?v=a_bDc7FfItk
The Orville (2017) (seriál)
"Now entering glory hole"
Screamers - Hlasy z podzemí (1995)
Pro mě tak trochu kultovka.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Tak Mad Max u mě má jedno prvenství. Nejšílenější film.
Krajní meze (1995) (seriál)
Některé díly slabší a některé člověku uvíznou v paměti do konce života.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Troufám si tvrdit, že lepší seriál nikdy ani zdaleka natočen nebyl a pravděpodobně se lepšího už ani nedožiju.