Poslední recenze (96)
Cloudy Mountain (2021)
Boli v tom aj (nechcene) úsmevné scénky - najmä v súvislosti s tým horolezectvom, ale vo všeobecnosti som dostal od filmu zhruba to, čo som očakával. Príroda je pekná, triky s výnimkou prvej "mestskej akcie" mohli byť aj lepšie, ódy na čínsky pracovitý ľud a armádu sú prítomné (však prečo nie), herci sú v rámci možností sympatickí a až tak moc toho vyplakávania tam zas nebolo aby sa to stalo otravným. Za mňa ide o ľahký nadpriemer.
Historias lamentables (2020)
1. (rámcový) príbeh - O darčeku syna pre jeho otca, majiteľa úspešnej spoločnosti. 2/5. 2. príbeh - O chlapíkovi, ktorý chcel ísť fotiť na pláž pred hotelom kde je ubytovaný. 3/5. 3. príbeh - O manipulatívnej príživníčke. 4/5. 4. príbeh - O nezodpovednom chlapíkovi, ktorý utratil rodinné peniaze. 3/5.
We Are Still Here (2015)
Kvalitný a zaujímavý film. Nič som si o ňom nezisťoval a rovno si ho pustil. Na začiatku som mal dojem, že ide o klasickú ducharinu, ale tí duchovia vyzerajú slušne (masky sú jednoduché a efektné), takže som so záujmom sledoval ďalej a neľutujem. Čo si nakoniec na filme najviac cením je, že na diváka nie je pripravených v prvých 20 minútach kopa lacných ľakačiek s hlasným úderom kladiva v pozadí, ale pekne po starom budovaná atmosféra, ktorá sa na záver prevalí nie do (pre ducharinu očakávaného a žiadaného) mrazivého, ale slušne spracovaného gore finále.