Recenze (353)
Trhák pana Bowfingera (1999)
Mám rád Murphyho, nemám rád Martina... Tenhle humor mi taky příliš nevoní, ale díky Murphymu jsem se mnohokrát od srdce zasmál a to bylo hlavní co jsem chtěl. 70%
Vítězové a poražení (1999)
Pacino, Eckhart, Quaid, Woods, Diaz a hlavně Stone? Ale ke mě si to cestu prostě nenašlo... Holt špatnej den... 60%
Vše o mé matce (1999)
Opravdu hodně silný film, který na vás zapůsobí jako málo který. Silně doporučuju, jedno z největších překvapení posledních pár let
Zámek hrůzy (1999)
slabý, slabý, slabý....
Železný obr (1999)
Skvělá pohádka s tématem obrovskýho robota a studený války... když jsem tohle slyšel musel jsem se hodně přemlouvat abych si to pustil... Ale vážně to stálo za to 90%
8 MM (1999)
Přemýšlel jsem dlouho, ale v podstatě nemám pořádně co vytknout... Skvělá atmosféra, výborný Cage, silný námět a prostředí, skvěle pevné charaktery... Nemám Schumachera rád (potom co tak sprostě zmrvil mýho oblíbenýho Burtonovýho Batmana), ale tohle je opravdu silný thriller, který mohu jen doporučit... 90%
Blues Brothers 2000 (1998)
neni to bůhvíjaká komedie, ale hudba je vážně suprová, Dan Aykroyd je pořád kanec a vidět pohromadě B.B.Kinga, Jamese Browna, Erica Claptona, Isaaca Hayese.... No pro mě to byl supr zážitek! 90%
Čarodějky (1998) (seriál)
Tak tohle fakt nesnášim...
Muž se železnou maskou (1998)
Leonardo DiCaprio, Jeremy Irons, John Malkovich, Gérard Depardieu?? Skoro se stydim že dávám jen 2*... ale víc je nesmysl...
Srdcová sedma (1998)
Normánlně na tyhle filmy nejsem, ale u tohodle jsem se skvěle bavil od začátku až dokonce... Trvalo mi, donutit se to vůbec zapnout, ale rozhodně jsem toho nelitoval 80%