Recenze (275)
Mizerové (1995)
Docela svižný děj i zápletka ujde, nečekejte bombu a budete potěšeni. Will je v tom slušivej.
Charlieho andílci (2000)
K žehlení na jedno kouknutí.
Constantine (2005)
Tohle jeden z mých nejoblíbenějších. Keanu je úžasnej. Film je zábavný, má překvapení, zápletku, spád prostě bezva. Navíc Lu má akcie cigaret žjo ?
Muži, co zírají na kozy (2009)
Vůbec to není špatné, pro mě příjemné překvapení. Nápadité a zábavné.
Taxi (1998)
Je to zábava.
Tuxedo (2002)
Opravdu zmatené a nic moc.
Jeden hot a druhý čehý (1978)
Tohle je zábavná klasika, kterou doporučuji všem.
Hledá se Nemo (2003)
Krásný animovaný film.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Depp opravdu úžasnej. Kapitán Jack Sparrow je nanejvýš roztomilej.
Žbluňk! (1984)
Hm Daryl to sluší, tak hvězdička, nicméně příběh není moc překvapivý :-))))