Recenze (275)
Ďáblův advokát (1997)
Paráda Keanu i Pacino výborní, navíc pro právnický filmy mám velkou slabost. Zvláště je můj oblíbený okamžik, jak se svěcená voda odpařuje kolem Pacinova prstu :-)
Barevný závoj (2006)
Není to špatný na večer k žehlení. Víckrát ale vidět nemusím, na to ten příběh byl příliš předvidatelný.
Klub rváčů (1999)
Úžasný film, perfektní příběh, který překvapí a finále je naprosto výborný. Můj oblíbený film.
Armageddon (1998)
Pro mě nuda, afekt a naprosto nudný příběh bez překvapení.
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Vůbec ne špatnej Hulk i když já jsem velkej fanda fantasy, takže hodnocení u těchto filmů je subjektivní. Ale líbilo se mi to, svižně zpracovaný, nudit se nebudete.
Loupež po italsku (2003)
Zábavné a úžasná role pro malá autíčka :-)
Černočerná tma (2000)
Napínavé a mrazivé, výborný horor.
Dogma (1999)
Tohle je můj jeden z moooc oblíbených, lze vidět velmi mnohokrát a vždy se budete bavit. Neotřelý, vtipný a svižný příběh a navíc co na filmech miluju nejvcí, tohle bylo pro mě překvapení, když jsem to viděla poprvé.
Ať žijí duchové! (1977)
Paráda, úžasný příběh z dob mládí.
Po čem ženy touží (2000)
Nudné hrozně.