Recenze (275)
Skála (1996)
Výborný film, svěží děj a zábavná zápletka. Dokonce Cage působí v tomto filmu dynamicky :-)))).
Zelený led (1981)
Opravdu dobrý film i když tak starej, docela dobře pobaví. Romantika, dobrodružství a Anne Archer je v tom opravdu kouzelná.
Andělé a démoni (2009)
Není to úplně špatný po stránce napínavosti, ale kniha daleko lepší.
Zemřít mladý (1991)
Musím říct, že moc velký dojem film nezanechal. Trochu zdlouhavé, předvidatelné a patetické.
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Hvězdné války staré epizody jsou moje zcela milovaná záležitost.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Jsem skalní fanoušek hvězdných válek a epizody IV, V, VI jsou srdcovou záležitostí, miluju ty filmy.
My Fair Lady (1964)
Krásný film, Audrey úžasná a film, pokud máte rádi starou romantiku, doporučuji.
Prázdniny v Římě (1953)
Můj oblíbený romantický film. Nejhezčí s Audrey. Příjemné, krásné a výborné.
Sabrina (1995)
Koukněte raději na původní Sabrinu s Audrey Hepburn, tahle nepřekonala vůbec nic.
Sabrina (1954)
Krásný příběh romantika s báječnými herci. Se Sabrinou novou - Julie Ormond se nedá srovnat. Nové zpracování nesahá tomuto ani k patě.