Recenze (275)
Vyměřený čas (2011)
koukatelné, ale ne víckrát
X-Men: První třída (2011)
Opravdu dobré, svižné s příběhem i vtipem. Doporučuji.
Zdrojový kód (2011)
Bohužel nic moc konec, v němž některý věci nehrajou, jinak ale pěkný kino. Ovšem domů pořizovat nebudu ani náhodou.
Zelený sršeň (2011)
Báječná, vtipná, svižná zábava se spoustou humoru.
Jak vycvičit draka (2010)
Draci jsou krásní, moje hodnocení je čistě subjektivní, protože jak je v něčem drak :-). Pokud máte rádi draky, nebo chcete roztomilé 3D lze jenom doporučit.
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Mno příběh hroznej, nuda, nuda, za hudbu a ty příjemný obrázky z cizích krajů dávám tu hvězdišku. Příběh je o paní, která má docela normální život, zblázní se a jede do cizích krajů učit se italsky a hledat sama sebe, což si nikdo z normálních pracujících samozřejmě nemůže dovolit a její myšlenkové pochody jsou mi záhadou. Jo a Bardemovi to nesporně sluší. Julii nekomentuji, protože její postava je mi nesympatická od začátku do konce.
Opravdová kuráž (2010)
Vynikající film, výborní herci, příběh. Matta jsem nepoznala dokonce :-)
Profesionální manželka (2010)
Catherine to sluší a Gérard nějak přibral. Jinak na jedno zhlédnutí neurazí, ale neohromí.
Red (2010)
Opravdu, ale opravdu nic moc, druhá polovina zoufale nudná. Neuvěřitelná zápletka. Jen za to obsazení hvězdičku.
The Runaways (2010)
Za Joan Jets dávám hvězdičky, její hudba umí nakopnout.