Recenze (275)
Kung Fu Panda (2008)
Pěkný animovaný film, pandík je roztomilej.
Lovci draků (2008)
slabota opravdu jsem to dokoukala jen s vypětím sil, a to animáky zbožňuju
Mamma Mia! (2008)
Příjemná letní zábava k žehlení k nezaplacení.
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Vůbec ne špatnej Hulk i když já jsem velkej fanda fantasy, takže hodnocení u těchto filmů je subjektivní. Ale líbilo se mi to, svižně zpracovaný, nudit se nebudete.
Ponyo z útesu nad mořem (2008)
Jsem fanoušek Miyazakiho a tak se mi to nemohlo nelíbit. Je to krásná hravá roztomilá pohádka a mořské víly jsou naprosto k sežrání. Je ovšem pravdou, že na Mononoke a zámek v oblacích trošku zaostává.
Quantum of Solace (2008)
Craig není Bond, pak je to možno brát jako dobrej film.
Sim Salabim (2008)
Úžasný králíček, vysoce zábavné.
Tajemství Pravdy (2008) (seriál)
Knihy jsou daleko lepší.
VALL-I (2008)
Roztomilé.
V Bruggách (2008)
Na mě teda málo srandovní, ale napínavé a s překvapením to tedy je.